“Goed hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Delphin Palace Hotel
Beoordeeld als nr. 22 van 234 hotels in Antalya
3 mei 2016 beoordeeld

Palace is het 1e hotel van Lara en de kamers zijn vrij klein. De service is goed, maar was in het verleden beter. Wellicht dat dit komt, omdat het hotel maanden dicht was en nu voor 3 weken weer open is en daarna weer weken dicht gaat. Eten is goed en indien je een vraag hebt, meld je bij Ali manager Guest Relation.

Kamertip: Kamers zijn oud, dus klein en eenvoudig
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2016, reisde met familie
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2016

Beste Gast,
Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. Het is heel belangrijk voor ons zulesen hun ervaringen en indrukken. Uw punten verhoogd worden doorgestuurd naar de juiste afdeling. Alleen dan kunnen we onze service te verbeteren. We verheugen ons erop om u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

30 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is nog steeds top, dat voorop gesteld.
Maar wij zijn net terug van een weekje Delphin Palace en merken dat het ieder jaar minder wordt.
Als voorbeeld; mensen die regelmatig een weekje (of 10 dagen Turkije doen) weten dat je van een 5 sterren plus hotel, met ultra all inclusive, iets extra's mogen verwachten. Gewoon even lekker verwend worden.
Dit jaar hadden we zelfs de ervaring dat we 's avonds in de lobby bar 15 à 20 minuten in de rij mochten gaan staan om een drankje te bestellen.....
Maar geen mix met rum, want deze was op (!?!)
Ook het avondeten was dit jaar stukken minder. We gingen echt niet met honger naar bed, maar het was meer een doorsnee 4 sterren vreetschuur geworden, stukken minder dan de 5 sterren luxe die we eerder van Delphin Palace gewend waren.
(Geen sushi, geen mooie vispresentaties,...enz.)
Gelukkig is er het à la carte restaurant nog, waar we dan ook 4 keer heerlijk hebben gegeten.
Overigens is er op het personeel weinig aan te merken, zij deden zoals altijd hun best om het tekort in personeel op te vangen. Dat dit ten koste van de service en vriendelijk ging laat zich uiteraard niet raden.

Verbleef: April, 2016, reisde met familie
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2016

23 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel met absolute klasse. Prachtige ambiance. Heerlijk eten en drinken. Personeel professioneel maar ook warm vriendelijk. Delphin palace Alanya is de overtreffende trap van vakantie vieren en genieten.

Verbleef: April, 2016, reisde met familie
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2016

Beste Gast,
Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. We verheugen ons erop om u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

14 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Met onze familie inclusief kleinkind een week heerlijk verwend worden.
Vriendelijk personeel, alleen het baliepersoneel was duidelijk minder gemotiveerd.
De kamers voldoende groot, een beetje gedateerd ingericht, maar compleet uitgerust en zeer schoon.
Overal werd continu schoongemaakt .
De faciliteiten in het zwembad, het strand en de kleine kermis waren voor ons kleinkind fantastisch .
De diverse restaurants waren prima, ruime keus.
Ook de specialiteiten restaurants waren een aanrader, vooral het Japanse.
In begin oktober was er voldoende plaats op de ligbedden , geen gedoe met reserveren.
Kortom we hadden een heerlijke onbezorgde week.

Verbleef: Oktober, 2015, reisde met familie
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 oktober 2015

11 oktober 2015 beoordeeld

We zijn meerdere malen in dit hotel geweest (14X) zowel in de zomer als ook in de winter. Service wordt hier mer grote letters geschreven. De buffetten zijn meer dan voldoende er is altijd wel wat lekkers te vinden. Specialiteiten restaurants zijn ook een aanrader.

• Verbleef: November, 2014, reisde met familie
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 oktober 2015

26 september 2015 beoordeeld

Reeds vijf maal geweest en ik ga er nog terug! Bijzonder vriendelijk personeel, de bar op de pier is super! Zeer comfortabele kamers en heel gevarieerd eten. De Nederlandse vertaling van de infobrochures moet wel eens nagekeken worden .... Prima hotel

Verbleef: Oktober, 2014
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 september 2015

18 augustus 2015 beoordeeld

Heel goed hotel, waar je niet merkt dat er heel veel gasten aanwezig zijn. Het hotel en de kamers zijn heel proper, en het eten is buiten gewoon lekker, er is heel veel keuze. Dit hebben we nog nooit meegemaakt in 8 jaar vakantie in Turkije. Aan het zwembad zijn er bedjes genoeg, en je hoeft niet vroeg op te staan om een bedje te reserveren. Goede, ruime kamers, met een mooie badkamer. En hele goede bedden. Wij hadden de pech dat onze kamer uitgaf op de lobby. Dus veel lawaai, en de kamer was gelegen op de 5e etage. Wij hebben een paar dagen gehad dat de service van de bediening op rolschaatsen aan het zwembad ondermaats was, maar na dat we dit gemeld hadden aan de "guest relations" was dit al vlug opgelost. Dus nog eens bedankt aan Hasan Umut Varol. Bij deze persoon kan u altijd terecht met uw opmerkingen en vragen en dit in het Nederlands. Overal in het hotel is er wifi, maar het beste bereik heb je in de lobby en aan het zwembad. Zoals ik al zei is het eten buiten gewoon lekker. Elke dag wat anders, en voor iedereen wat wils. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Wij zijn zelfs nog niet in een a la carte restaurant gaan eten. 'S middags kan je kiezen tussen het restaurant, of je kan pita, pasta, pizza enz. eten rond het zwembad. Na middag zijn er wafels en kippenboutjes te verkrijgen. Er je kan de ganse dag door ijsjes eten. Er zijn winkelcentra op een wandelafstand. Er is zelfs een bus van het hotel die u gratis naar Antalya brengt. Wij hebben mooie shows gehad, elke keer door mensen van buiten uit. Niet van het animatie team. Er is ook bijna elke dag live muziek. De mini disco is naar mijn mening beter dan in andere hotels, hier dansen ze eens op andere muziek. Er zijn nog een paar werkpunten zoals de bediening op rolschaatsen en het schoonmaken van de vloer rond het zwembad voor de gasten er zijn. Maar voor de rest was het uitstekend. Nog eens een speciale vermelding voor Tuyce Baytar (bediening aan het zwembad), Mehmet (schoonmaak van de zwembad area), Hasan Umut Varol (guest relations) en Ümmüham Türkmeh (poetsvrouw 5e etage).

Kamertip: Vraag een kamer met zijde zeezicht aan de kant van Delphin Imperial. Geen lawaai van andere hotels.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 augustus 2015

Crm@delphinhotel.com

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Antalya bekeken
op 0,3 km afstand
Titanic Beach Lara Hotel
nr. 18 van 234 in Antalya
2.623 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Delphin Palace Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Delphin Palace Hotel

Adres: Kemeragzi Lara Beach, Antalya 07230, Turkije
Telefoonnummer:
Locatie: Turkije > Turkse mediterrane kust > provincie Antalya > Antalya
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 6 romantisch hotel in Antalya
Nr. 8 familiehotel in Antalya
Nr. 16 hotel aan het strand in Antalya
Nr. 18 spahotel in Antalya
Nr. 22 luxe hotel in Antalya
Prijsklasse: € 98 - € 280 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Delphin Palace Hotel 5*
Aantal kamers: 557
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Delphin Palace Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Delphin Palace Turkey
Delphin Palace Resort
Delphin Palace Antalya
Antalya Delphin Palace Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?