Akra(Antalya)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 177 per nacht.

Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 346 per nacht.

Delphin Diva Premiere(Antalya)
Gratis annuleren tot 22/07
  • Gratis parkeren
Delphin Imperial Hotel Lara(Antalya)
Orbitz.com
Priceline
Priceline
Cancelon
28 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooi en aangename resort.
Alles wat men op vakantie wilt vind men hier.
Eten was top.
Animatie schitterend
Bediening aan pool stoellen.
Aangenaam en vriendelijk personeel

Voor onze kids was het ook super
Hier komen wij zeker nog terug.

Verbleef: juli 2015, reisde met vrienden
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2015

Beste Gast,

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. We verheugen ons erop om u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

Crm@delphinhotel.com

17 juli 2015 beoordeeld

We dachten dat we in het verleden de meest luxe 5 sterren hotels in Turkije hadden bezocht maar dit hotel blijkt dan toch de overtreffende trap te zijn. Er was hier geen "nee" te krijgen Alles was brandschoon en het personeel vliegt voor je. Het personeel straalt plezier uit en oogt als een team.
Toch enige puntjes van kritiek:
* er waren te weinig ligstoelen bij het zwembad waardoor je gedwongen was s' morgensvroeg de wekker te zetten om ligstoelen te reserveren.
* eten goed maar weinig gevarieerd.
* Bij het avondeten ontstonden er soms lange rijen wachtenden bij het buffet.
* veel Russen. (als je er niet zo goed tegen kan dat mensen hun etensborden tot aan het plafond opscheppen, dan zou je kunnen overwegen dit hotel te vermijden)

Kamertip: we zaten met ons vijven in een familiekamer met twee grote bedden en een slaapbank. Slaapbank houdt niet over wat betreft grootte.
  • Verbleef: juli 2015, reisde met familie
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juli 2015

Beste Gast,

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. Het is heel belangrijk voor ons zulesen hun ervaringen en indrukken. Uw punten verhoogd worden doorgestuurd naar de juiste afdeling. Alleen dan kunnen we onze service te verbeteren. We verheugen ons erop om u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

10 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is onze tweede keer in dit hotel en we bezochten reeds heel veel hotels van de Delpin keten.

Proper groot hotel, zoals je op Lara mag verwachten met alle inclusive diensten zoals eveneens te verwachten. Drankjes worden rond het zwembad en in de buffetrestaurants gebracht. Zelf hebben we geen ervaring met de a la carte restaurants. Zeer groot, maar afgelegen, peuterzwembad. Apart glijbaanzwembad met 4 grotere glijbanen en steeds 2 redders.

Eten beter dan gemiddeld, maar vaak heb je het gevoel dat met de ingrediënten en middelen die er voor handen zijn, het beter zou moeten kunnen. Het visuele primeert op de smaak. Eiland in buffetrestaurant met traditioneel Turks eten, mooi op bord gedresseerd is hier de positieve uitzondering op.

Kinderclub ok. Teenageclub ondermaats. Geen spirit. Gevoel dat ze verplichte nummertjes afwerken.

Bediening van drank zeer chaotisch. Soms krijg je, zelf op rustig uitziende momenten, je drank pas na 7 minuten. Vaak merk je duidelijk dat drank al lang op toog heeft gestaan. Je moet vaak ook te veel moeite doen om een ober vast te krijgen. En op andere momenten zit je neer, vraag je je drank en binnen de 30 seconden heb je het. Er is duidelijk nood aan een betere werkverdeling met betere instructies.

Ook vind ik heb bijzonder jammer en beschamend dat in de winkels in het hotel openlijk namaak verkocht wordt. Rolex, Beats, allerhande goedkope handtassen waar een of andere dure merknaam op staat. Het is erg dat een hotel, waar veel mensen komen die er komen hun geld verdienen dankzij productinnovatie en merken, zo openlijk bestelen. Ook zou ik hierdoor niks kopen bij de juwelier, want als alle winkels namaak verkopen, wie zegt dat zijn goud wel goud is?

Op geen enkel moment heb je het gevoel dat je herkend wordt. Zeer onpersoonlijk allemaal. Personeel probeert waarschijnlijk wel, maar de mensen worden te hard uitgeperst. Dit is niet eigen aan dit hotel, maar is zo bij alle hotels.

Bwa... Waarschijnlijk ben ik heel kritisch. Ik vind het gewoon jammer dat vaak met een klein beetje meer effort, er veel meer bereikt kan worden.

Verbleef: juli 2015, reisde met familie
CRMDelphinhotels, Manager van Delphin Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juli 2015

Geachte Lieve Gasten;

Wij hebben u kritic door genomen en onsere managment laten weten over kritic punten.
Hopen wij voor volgende keer de kritic punten niet voorschein .
We bedanken voor dat u ons laten weten over wat wij niet ziet.
Wensen wij allebest..

Vriendelijke Groeten ..

Best Regards

13 mei 2015 beoordeeld

De eerste week mei 2015 hier verbleven met onze kleinkinderen, want zij hadden de keus waar het in de meivakantie heen zou gaan. Een vriendelijk hotel, goede service van het servicepersoneel, m.u.v. de receptie. Hier maakt men het duidelijk niet waar voor de talen-speldjes die ze daar dragen. In zijn totaliteit is aan deze Delphin accommodatie duidelijk te herkennen, dat het één van de eerste hotels is van deze familie. Een ietwat verouderde inrichting, vooral bij het binnenzwembad wat meer heeft van een oude fabriekshal. Kamers zijn goed maar ook met een sterk verouderd interieur.Het naastgelegen Delphin Imperial daarentegen, heeft de echte 5 sterren status. Service m.b.t. food-service en consumpties zijn bij Delphin Palace zoals het hoort bij een "all-in". Niet dat we van deze constructie nou zo weg zijn, maar nee, niets is minder waar, want de service haalt een dikke voldoende. De buffetten zijn redelijk goed, maar naar enkele dagen kom er al gauw achter dat er weinig variatie in de gerechten zit, alhoewel men hiervoor wel hun best doet om er diverse thema-avonden van te maken. Het terras voor b.v. het diner heeft ondanks dat je met een tijdspanne van meer dan twee uur je keuze kunt maken met meer dan 200 tafels toch een beetjes te massaal, vandaar ook maximaal 4 sterren. De animatie overdag haalt qua waardering voor zowel kids als adults een dikke 10. Je kiest dus voor een "all in" programma, wat echter de mogelijkheden voor 's-avonds buiten een dergelijke accommodatie om, er niet gezelliger op maken. Even een terrasje buiten de deur pakken is er dan ook niet bij, want waarom zullen ze buiten een etablissement maken waar je voor de drankjes moet betalen, terwijl in het hotel echt alles mar dan ook alles bij de prijs inbegrepen zit.De frisdrankjes zijn A-merken en worden uit flessen geschonken. Het gedistilleerde ook uit flessen, maar dan de inlandse B-merken.

Kamertip: Wens je goed zeezicht, vraag dan om een kamer met uitzicht op het zwembad. Vanaf de zijvleugels is het zicht op zee maar zeer minimaal.
  • Verbleef: mei 2015, reisde met familie
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2015

12 november 2014 beoordeeld

Wij zijn hier geweest met het hele gezin, te weten 5 volwassenen en 4 kinderen.
Aanvankelijk kwam één kamer een bed te kort en kostte het wel enige moeite om dit opgelost te krijgen. Verder waren het 10 heerlijke dagen. De keuken was echt waanzinnig goed en overdadig, het zwembad erg fraai en de strandbar heel erg gezellig. Het bar- en bedienend personeel was erg vriendelijk en met ons grote gezelschap werd altijd wel een grote tafel geregeld.

Kamertip: Zeezicht is wel mooi, maar nadeel 's morgens meer geluid van de keuken. Zij zeezicht is een stuk rustiger.
  • Verbleef: mei 2014, reisde met familie
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2015

Cher(e) hote,

On vous remercie pour le fait que vous avez partage vos idees avec nous sur le Tripadvisor.
On serra tres contents de vous revoir dans notre hotel.

Cordiallement,