Delphin Palace Hotel(Antalya)
Orbitz.com
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 387 per nacht.

Priceline
Travelocity
Akra(Antalya)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 184 per nacht.

Delphin Diva Premiere(Antalya)
Orbitz.com
Priceline
  • Inclusief ontbijt
IC Hotels Green Palace(Antalya)
Cancelon
  • Gratis parkeren
Delphin Imperial Hotel Lara(Antalya)
Hotwire.com
24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel verzorgd hotel.superlekker en gevarieerd eten (buffetvorm).heel vriendelijk aan de receptie en guest house. Aan beide desks spreken ze nederlands.goede animatie en launch muziek. Bij problemen ivm accomadatie(safe/airco...) word direkt opgelost.Top hotel.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
emre o o, Halkla İlişkiler Müdürü van Limak Lara De Luxe Hotel&Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2018

Beste gast,

Allereerst willen we u bedanken voor het beoordelen van Limak Lara.
We zijn blij dat u een fijne tijd in ons hotel hebt doorgebracht en we hopen zeker dat u ons in de nabije toekomst nog een keer zult bezoeken!

Hoogachtend,
Emre ÖZYURT
Guest Relations Manager
eozyurt@limakhotels.com

19 mei 2018 beoordeeld

We zijn van gisteren terug van een weekje Limak Lara. Het was onze 2de keer. Na 3 jaar hadden we besloten om onze geweldige ervaring van toen over te doen. Op zich is er niet veel gewijzigd. Het personeel is zeer vriendelijk, het eten geweldig (wie hier op zeurt is kritisch op alles en nog wat) en het hotel op zich is ongelooflijk netjes. Geen vuiltje op de vloer en zeer mooie zwembaden. De tand des tijds doet wel een beetje zijn intrede. Links en rechts zijn ze dus aan het vernieuwen wat steeds goed is (oa nieuwe glijbanen, nieuwe stoelen in de eetgelegenheden). We hadden ook een paviljoentje voor een dag en dit kan ik ieder aanraden. Zeer leuk , rustig en persoonlijke bediening door Ramazan. Een top kerel ! Ook nog een dikke pluim voor mevr. Selin Kaya die ons steeds vriendelijk te woord stond en al onze vragen wist te beantwoorden ! Mbt de nachtrust raad ik mensen die voor middernacht wensen te slapen een kamer aan de voorzijde van het hotel aan. Er is een geweldig entertainment team. Maar die fuiven er met de gasten op los tot iets voor middernacht. Dit is niet storend daar je op vakantie bent, maar heb je er last van dan pak je gewoon een kamer aan de voorzijde.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
emre o o, Konuk İlişkileri Müdürü van Limak Lara De Luxe Hotel&Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Beste PJustens,

Wat leuk om te zien dat jullie Limak Lara als jullie vakantiebestemming hebben gekozen. Erg bedankt voor het tijd nemen om jullie ervaringen met ons te delen. Wij zullen altijd ons best doen om met de tijd mee te groeien en onze services te verbeteren.
Wij kijken er naar uit jullie weer te mogen verwelkomen in Limak hotels.

Liane de Greef
Guest relation medewerker

7 mei 2018 beoordeeld

Voor de tweede keer gast in dit geweldig hotel, met zeer vriendelijk en behulpzaam
gemotiveerd personeel. Elke avond entertainment, goed glas wine, en elke dag zeer gevarieerde buffetten. Alle kamers zijn recentelijk gerenoveerd, goede matrassen etc.
Het hotel ligt wat hoger dan de straat zijde, dus het hotel is voor mensen die matig ter been zijn niet erg geschikt. Verder onze speciale dank aan asst. frontoffice manager
Mr.Karatug Kagan die zeer geschikt zou zijn als Manager.
Onze kamer was 1714, prachtige grote suite die te boeken is tegen bijbetaling ter plaatse. Dit super hotel word door ons van harte aanbevolen.

Kamertip: Alle kamers zijn goed.
Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
emre o o, Konuk İlişkileri Müdürü van Limak Lara De Luxe Hotel&Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2018

Geachte P_janssen,90,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen te delen. Het was een groot genoegen voor ons om uw feedback te lezen en we zijn blij te horen dat we aan uw verwachtingen voldeden.

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top top alles perfect
Hotel was nog best druk in november personeel vriendelijk en behulpzaam zwembaden mooi jammer dat deze niet n beetje verwarmd worden binnenzwembad ook mooi en groot genoeg vermaak bij slecht weer wij hebben die week nog 28graden gehad

Verbleef: november 2017, reisde met familie
emre o o, Konuk İlişkileri Müdürü van Limak Lara De Luxe Hotel&Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 mei 2018

Geachte Jrijt3,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen te delen. Het was voor ons een waar genoegen om uw samenvatting van uw vakantie te lezen en we zijn blij te horen dat we aan uw verwachtingen konden voldoen.

2 mei 2018 beoordeeld

Dit was de tweede keer dat ik er ben geweest en het blijft een top hotel! We hebben er super genoten en vooral de familiekamer die we hadden gekregen was super! Je kon vanuit je kamer het zwembad in echt tof.

Kamertip: Familiekamer zodat je uit je kamer het zwembad in kan
  • Verbleef: december 2017, reisde met familie

Geachte Nes_Karaduman,