5 weken geleden beoordeeld

Voor de 4e keer hier geweest en wederom een super vakantie gehad !!
Eten,drinken,zon,zee,strand,animatie alles was weer top . Gastvrijheid en service is hier 1000% .
Volgend jaar weer terug naar Liberty hotels Lara

Datum van verblijf: september 2019
LIBERTY-HOTELS-LARA, senior management van Liberty Hotels Lara, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Merhaba (Hello) Erik,

The Liberty Hotels Lara management greatly appreciates the time you have invested to draft a wonderful 5* review following your fourth stay with us.

We truly believe your illuminating comments will give our readers a much broader insight into our resort complexes plethora of attributes which impacted positively on your overall holiday enjoyment and experience.

Furthermore, your succinct review encompassed many of our key core competencies which clearly defines the Liberty Hotels Lara from the rest of our illustrious, opulent and regal neighbours.

We genuinely care about our guests well being, satisfaction, contentment and comfort. Therefore, it will give us enormous pleasure to share your kind words of praise with the entire team, who went over and beyond the call of duty to ensure your stay was a resounding success.

The Liberty Hotels Lara is open all the year round, and we have made numerous notable improvements for summer 2019. We will continue to stay on point by making further improvements over the coming years in our quest to further enhance our guests overall holiday experience.

Thank you for your unwavering support, for sharing your thoughts with us and recommending us to others. It was a pleasure to have played host to you and we absolutely love having you here.

The Liberty Hotels Lara family looks forward to the immense pleasure in warmly welcoming you back to your second home in 2020.

Yours Truly,

The senior management of the Liberty Hotels Lara.

Beoordeeld op 12 september 2019

Dit hotel voor de derde keer bezocht en staat in vergelijking met andere hotels in Turkije bovenaan. Met name de kleinschaligheid, de persoonlijke benadering bediening en guest relations en vooral het lekkere eten doen ons steeds weer besluiten naar dit hotel terug te komen.Voor ons was dit bezoek zeker niet de laatste keer!

Datum van verblijf: september 2019
LIBERTY-HOTELS-LARA, Manager van Liberty Hotels Lara, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Dear John,

Beoordeeld op 23 augustus 2019

Liberty hotel Lara voorheen Lara Beach is één van de eerste hotels op de boulevard. Niet te groot en zeker niet te klein. Het entertaiment team probeert je mee te laten aan de activteiten maar zeker niet opdringerig. Het personeel is altijd overal aanwezig en bereid om je te woord te staan en te helpen. De kamers zijn mooi ingericht en de tv is achter een grote spiegel weggewerkt. Een geweldig hotel met vele faciliteiten.

Datum van verblijf: augustus 2019
LIBERTY-HOTELS-LARA, Manager van Liberty Hotels Lara, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2019

Dear John,

Beoordeeld op 22 augustus 2019

Dit is de 3de keer dat ik er ben geweest. Voor de 3de keer is het me zeer goed bevallen.
Het gehele hotel is hygiënisch en het personeel is heel vriendelijk. Er zijn zelfs obers die op rollerscates je drinken komen brengen. De zwembaden zijn prachtig en er zijn leuke glijbanen zelfs voor de kleinere kinderen. Het eten is heerlijk en ik vind het prettig dat je kunt kiezen om buiten of binnen zitten tijdens het ontbijt, middageten en avondeten. Ook zijn er in de middag verschillende plekken waar je verschillende gerechten kunt krijgen bijvoorbeeld pizza, Turkse pannenkoeken, Italiaanse pasta en nog veel meer er is dus keuze zat. Ze hebben een leuk entertainment team voor jong en oud. Er worden veel verschillende activiteiten gedaan zoals darten, airgun, boogschieten, poolparty’s, leuke shows in de amphi theater, te gekke avondfeesten en nog meer. In de avond kun je genieten onder genot van een heerlijke shisha (€15,-) en heerlijke (alcoholische) drankjes. Er is een 16+ disco in het hotel aanwezig die tot 2 uur open is waar mensen graag naartoe gaan.

Dear Chelsey Dam,

Beoordeeld op 16 augustus 2019

Dit is zoals thuiskomen maar dan op vakantie. Gewoon the place to be!!!! Het is onze 9de keer en het wordt er alleen maar beter op dus . Wij zien al uit naar onze 10de keer!! Gewoon doen!!!
Het hotel is zalig en het personeel is zoals ze je al jaren kennen en zeker na 9 keer Hier te zijn zoals wij. Het eten is zeer lekker en vooral warm alsook de dranken worden fris geserveerd, wat niet onbelangrijk is. De animatie, het personeel alsook alles wat hier te beleven valt is gewoon de TOP !!
Groetjes van echt tevreden mensen!!

Datum van verblijf: augustus 2019
LIBERTY-HOTELS-LARA, Manager van Liberty Hotels Lara, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019

Dear Gerrit,

First of all we would like to thank you for choosing Liberty
Hotels LARA.