“Zon vakantie”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Royal Wings Hotel
Beoordeeld als nr. 2 van 234 hotels in Antalya
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nu eens een ander hotel van de stone Group gedaan .
Wij zijn afgelopen zaterdag aangekomen en de eerste indrukken reeds bekend .
Het personeel is vriendelijk en heeft oog voor hygiene .
De kamer is netjes en word goed bijgehouden .
Het eten is ruim en gevarieerd van opzet .

De sfeer rondom het zwembad is echter hoe vreemd ook niet de sfeer die ik verwachtte , erg bedempt , het lijkt of de spirit of life hier weg is , het gehele zwembad incl aanhorigheden mag zeker opgeknapt worden .
Ik zelf acht het geheel toch nog 4,5 sterren .
Aandachtspunt voor managment , het personeel spreekt nauwelijks talen .

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was voor mij de 2e keer in turkije.. hiervoor was ik bij de buurman sherwood breezes! Waarin ik al een hoop luxe was gewend wist ik niet dat het nog zooo overtroffen zou kunnen worden!! Het eten was heerlijk en veelzijdig! De kamers waren prachtig met een balkon die uitkeek op de kermis (achterzijde). Het animatie team was ook heel erg leuk en totaal niet opdringerig! Shout out naar: Karina, Hugo, Mambo en Venus!! En natuurlijk onze favoriete ober Mustafa! We hebben hier veel aanspraak gemaakt met allerlei landen super gezellig!! Al met al was alles geweldig.. alleen 1 klein puntje van kritiek.. kijk uit met het zwembad daar zit een 'hottub' bacterie in waarvan je uitslag krijgt, de hotel dokter verteld dat je zonne allergie heb.. om het te verdoezelen! Maar goed af en toe in de prachtige zee en je heb er geen last van! Verder hele leuke winkels tegenover her hotel! En trips en uitjes moet je bij de kundu bazaar (links van het hotel) regelen en dus niet bij je reisbureau!

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tijd gehad met mijn gezin. Wij hebben zeer genoten van alle faciliteiten die dit hotel biedt. Ook de kinderen hebben zeer genoten. Het animatieteam was SUPER!!! De dames van de miniclub verdienen dan ook extra waardering voor alles dat ze voor de kinderen doen. Veel dank aan Bella, Aicha, Chiba en de rest.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
9 juli 2017 beoordeeld

Service, kamer, animatie, personeel, zwembad, eten allemaal top, we zouden zo weer terug willen gaan. Dit is één van de betere hotels in Lara. Hier wordt je behandelt als koning en koningin. Mensen zijn super vriendelijk

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
5 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk hotel met fijn personeel. Het personeel is zeer vriendelijk, spreken veelal engels en duits. Animatieteam is top. Ze vragen of je mee wilt doen, maar dwingen niet. Mijn favoriete animatielid was danielle, een nederlandse. Mijn kinderen waren dol op haar. Ze deed het ook erg leuk. Savonds bij de poolbar kwam ze altijd een praatje met je maken. Dus royal wings, een goed animatielid erbij voor jullie.pluspunt voor het hotel!

Verbleef: Juni, 2017, reisde met familie
3 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag is ons laatste dag hier op Royal wings Lara, morgen vertrek ik naar een volgende hotel, ik heb meer dan 20 hotels in antalya bezocht, deze kan ik toch tot een van de betere klasseren, kamers ruim en proper, zeer grote zwembaden, garcons zeer vriendelijk (hoewel het zeer druk is), animatie team is ook zeer goed, de animator Karina wil ik zeker bedanken voor een sfeervolle positieve en lievdevolle gezelschap. Ze kan goed lachen en goed omgaan in de grote groepen. Het eten is ook zeer uitgebreid. Kortom top hotel...

Verbleef: Juli, 2017
14 juni 2017 beoordeeld

Vriendelijk personeel, schoon hotel waar je ook bent op het resort overal is het netjes.
ruime kamers en goede kwaliteit bedden.
leuk groot zwembad. ideaal voor gezinnen. vooral voor kleine kinderen is er veel te doen in vergelijking tot andere resorts in dezelfde streek. Alleen de wifi mag sterk verbeterd worden, we hadden alleen internet in de lobby beneden.

Kamertip: kies wel een kamer uit met zeezicht als het kan. je geniet elke dag van het uitzicht en kan lekker z ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Antalya bekeken
op 2,4 km afstand
Rixos Downtown Antalya
nr. 13 van 234 in Antalya
1.120 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Royal Wings Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Royal Wings Hotel

Adres: Lara, Antalya 07100, Turkije
Locatie: Turkije > Turkse mediterrane kust > provincie Antalya > Antalya
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 1 spahotel in Antalya
Nr. 2 luxe hotel in Antalya
Nr. 2 hotel aan het strand in Antalya
Nr. 5 romantisch hotel in Antalya
Nr. 12 familiehotel in Antalya
Prijsklasse: € 149 - € 554 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Royal Wings Hotel 5*
Aantal kamers: 395
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Royal Wings Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Royal Wings Hotel Turkey
Royal Wings Turkey
Royal Wings Antalya
Royal Wings Hotel Antalya

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?