Delphin Palace Hotel(Antalya)
Akra(Antalya)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 182 per nacht.

Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 373 per nacht.

Gratis annuleren tot 22/07
  • Gratis parkeren
Delphin Imperial Hotel Lara(Antalya)
Delphin Diva Premiere(Antalya)
CrownePlaza.com
Orbitz.com
Priceline
Cancelon
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was voor mij de 2e keer in turkije.. hiervoor was ik bij de buurman sherwood breezes! Waarin ik al een hoop luxe was gewend wist ik niet dat het nog zooo overtroffen zou kunnen worden!! Het eten was heerlijk en veelzijdig! De kamers waren prachtig met een balkon die uitkeek op de kermis (achterzijde). Het animatie team was ook heel erg leuk en totaal niet opdringerig! Shout out naar: Karina, Hugo, Mambo en Venus!! En natuurlijk onze favoriete ober Mustafa! We hebben hier veel aanspraak gemaakt met allerlei landen super gezellig!! Al met al was alles geweldig.. alleen 1 klein puntje van kritiek.. kijk uit met het zwembad daar zit een 'hottub' bacterie in waarvan je uitslag krijgt, de hotel dokter verteld dat je zonne allergie heb.. om het te verdoezelen! Maar goed af en toe in de prachtige zee en je heb er geen last van! Verder hele leuke winkels tegenover her hotel! En trips en uitjes moet je bij de kundu bazaar (links van het hotel) regelen en dus niet bij je reisbureau!

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tijd gehad met mijn gezin. Wij hebben zeer genoten van alle faciliteiten die dit hotel biedt. Ook de kinderen hebben zeer genoten. Het animatieteam was SUPER!!! De dames van de miniclub verdienen dan ook extra waardering voor alles dat ze voor de kinderen doen. Veel dank aan Bella, Aicha, Chiba en de rest.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
9 juli 2017 beoordeeld

Service, kamer, animatie, personeel, zwembad, eten allemaal top, we zouden zo weer terug willen gaan. Dit is één van de betere hotels in Lara. Hier wordt je behandelt als koning en koningin. Mensen zijn super vriendelijk

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie
5 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk hotel met fijn personeel. Het personeel is zeer vriendelijk, spreken veelal engels en duits. Animatieteam is top. Ze vragen of je mee wilt doen, maar dwingen niet. Mijn favoriete animatielid was danielle, een nederlandse. Mijn kinderen waren dol op haar. Ze deed het ook erg leuk. Savonds bij de poolbar kwam ze altijd een praatje met je maken. Dus royal wings, een goed animatielid erbij voor jullie.pluspunt voor het hotel!

Verbleef: juni 2017, reisde met familie
3 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag is ons laatste dag hier op Royal wings Lara, morgen vertrek ik naar een volgende hotel, ik heb meer dan 20 hotels in antalya bezocht, deze kan ik toch tot een van de betere klasseren, kamers ruim en proper, zeer grote zwembaden, garcons zeer vriendelijk (hoewel het zeer druk is), animatie team is ook zeer goed, de animator Karina wil ik zeker bedanken voor een sfeervolle positieve en lievdevolle gezelschap. Ze kan goed lachen en goed omgaan in de grote groepen. Het eten is ook zeer uitgebreid. Kortom top hotel...

Verbleef: juli 2017