1 september 2016 beoordeeld

Dit is de 3de keer dat ik verblijf in dit hotel en het is zeker een aanrader.
Het eten is gevarieerd en lekker, mooie verblijfplaats, leuke en vriendelijke animatie zowel voor jong en oud! Elke avond is er ook een animatieshow voorzien en indien je dit wenst kan je gaan dansen in de disco. Kortom, zeker een aanrader!

• Verbleef: september 2016, reisde met familie
ELIF K, Customer Relations Manager van PGS Hotels Kremlin Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2016

Geachte onze gast, ontzettend bedankt voor al uw complimenten over ons. We zijn erg blij dat u zo’n memorabele vakantie heeft gehad bij ons. Ik zal uw reacties doorgeven aan het volledige personeel aangezien dit voor ons de grootste motivatie is. Het zal voor ons een groot plezier zijn om u te verwelkomen voor een memorabele vakantie in het WOW Kremlin Palace Hotel. Aarzelt u alstublieft niet om contact met mij op te nemen voor hulp bij het verzorgen van toekomstige vakanties. Met Vriendelijke Groet,crm@wowhotels.com Elif Körük Customer Relations Manager WOW Resort Hotels

21 april 2016 beoordeeld

Kremlin Palace en Topkapi zijn twee hotels van WOW keten. Men mag er gebruik maken van de twee. Dus alle faciliteiten dubbel. Restaurant, zwembaden, binnenzwembad met jaccuzi,...
Topkapi is een meer jonger hotel met aquapark, golfslagbad, sporttereinen,...
Het zijn heel ruim opgezette hotels met héél veel plaats. Groot strand (waren ze volledig aan het renoveren, opknappen, nieuwe steiger,..).
Er is ook animatie, maar in april op laag pitje.
Alle dagen veel keuze om te eten.
Kortom zeer mooi en aangenaam hotel, dicht bij luchthaven (25 min met de bus).

• Verbleef: april 2016, reisde met familie
ELIF K, Customer Relations Manager van PGS Hotels Kremlin Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 april 2016

Dear Kattesteentje,

First of all I want to apologize for respond you in English but unfortunately I cannot speak your language. I hope that you will forgive me this.
I would like to thank you for your feedback you shared with us on Tripadvisor. I really pleased to read that you like territory and facilities of the both hotels. Your compliments will be shared to all staffs to encourage them to continue their hard working to bring up more guest satisfaction.

It would be pleasure to have you return year after year and we are looking forward to welcome you not too distance future.

If you have any further questions or suggestions for WOW Kremlin Palace Hotel or another of the World of Wonders Resort Hotels please do not hesitate to contact me at crm@wowhotels.com

Kindest Regards,

Elif Körük
Customer Relations Manager
WOW Resort Hotels

10 mei 2015 beoordeeld

we kwamen in een super hotel!mooie kamers,lekker eten en er is er gewoon heel veel te doen.biljart,tafelvoetbal allemaal gratis.het is een gigantisch domein waar ook mooi verzorgde voetbalvelden zijn.kortom een aanrader!

• Verbleef: april 2015, reisde met vrienden
ELIF K, Customer Relations Manager van PGS Hotels Kremlin Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juli 2016

Geachte onze gast, ontzettend bedankt voor al uw complimenten over ons. We zijn erg blij dat u zo’n memorabele vakantie heeft gehad bij ons. Ik zal uw reacties doorgeven aan het volledige personeel aangezien dit voor ons de grootste motivatie is. Het zal voor ons een groot plezier zijn om u te verwelkomen voor een memorabele vakantie in het WOW Kremlin Palace Hotel. Aarzelt u alstublieft niet om contact met mij op te nemen voor hulp bij het verzorgen van toekomstige vakanties. Met Vriendelijke Groet, Elif Körük Customer Relations Manager WOW Resort Hotels

11 juli 2014 beoordeeld

Mooi hotel, super schoon. In de badkamer wat achterstallig onderhoud. Iedere dag werd de kamer schoongemaakt. Veel gebruik gemaakt van de fitness en naar de hamam geweest. Echte vakmensen werkzaam in de hamam. Eten was ook goed en gevarieerd.

Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
Your_World_of_Wonder, Customer Relations Manager van PGS Hotels Kremlin Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2014

Dear Mrs. Bianca,

First of all I would like to apologize for responding in English. Unfortunately I cannot speak Dutch but I hope this is no a problem.

Thank you very much for sharing your impressions about our WOW Kremlin Palace Hotel here on Tripadvisor.

We are pleased to read that you had a pleasant and relaxing holiday with us. We really hope that we will have the honour to welcome you again soon. Our Hamam Team and each of our hotel staff is looking forward to see you again.

Best Regards

Rebekka Brehm
Customer Relations Manager
World of Wonder Resort Hotels

If you have any further questions or suggestions for WOW Kremlin Palace or another of the World of Wonders Resort Hotels please do not hesitate to contact me at crm@wowhotels.com.

10 augustus 2013 beoordeeld

We waren erg benieuwd naar dit resort wat er super de luxe uitzag, niet goedkoop maar...

Het was een super mooi complex met goed personeel, die bijna schrikken dat je bedankt of vriendelijk groet. Zwembad was super en flink groot, animatie leuk wel erg op russen gericht, speelden zelfs vals ha ha.

Eten is goed maar af en toe wat vlak, kun je wel met kruiden op smaak maken.

Drank in overvloed en kamer netjes, meteen fooi geven zorgt voor "liefde" van het personeel. Kortom als je even door de Russen heen bijt een leuke ervaring.

Een indrukwekkend onderkomen, je waant je een Tsaar in vroeger tijden

Gewoon lekker genieten van het weer, de all inclusive en de ruimte.

• Verbleef: april 2013, reisde met een partner