“Gast”

Iskele Fish&Steak House
Geclassificeerd als nr. 17 van 1.305 Restaurants in Antalya
Keukens: Mediterraan
30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben daar heerlijk gegeten .
Zijn erg vriendelijk.
Een mooie lokatie alleen jammer als de boten wegvaren ivm diesellucht

Sahin Ö, Sahibi van Iskele Fish&Steak House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2017

thank you so much for your lovely comment hope to see you again have a nice holiday :)

2 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, gamba's (vers uitgezocht in de vitrine). Brand je niet aan het schaaltje waarin ze, nog spetterend, worden opgediend. Lekker brood en een salade erbij voor een prima prijs. Geen toetje besteld maar een paar stukken meloen 'van het huis' als frisse afsluiter. Aanrader!

23 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend restaurant met mooie ligging. Mexican Steak is een aanrader. We kwamen hier aan met een bang hartje maar toch deze plek gekozen. Geen moment spijt van gehad. Vriendelijk personeel en na ons eten nog een bord watermeloen van het huis.(vriendin van uitbater is van Gent). Hier komen we volgend jaar nog eens terug.

3 juni 2015 beoordeeld

Een mooie vis voor ons samen aangewezen in de vitrine, die na korte tijd netjes gehalveerd en heerlijk bereid op het bord werd opgediend. Perfecte smaak ! Of de vis ook nog even gefileerd moest worden ? Ik heb het afgeslagen, dat doen we graag zelf. Maar toen we later zagen dat daar een mooie show van werd gemaakt, hadden we spijt.

3 mei 2015 beoordeeld

Super gezellig. Snelle bediening. Je eigen vis en schaadieren gekozen en heel snel en heerlijk bereid. Mooi zicht op de haven.

Reizigers die Iskele Fish&Steak House bekeken, bekeken ook

Antalya, provincie Antalya

In Iskele Fish&Steak House geweest? Deel je ervaringen!