“Lekker diner aan de haven”
Beoordeling van Aynali

Aynali
Geclassificeerd als nr. 10 van 1.318 Restaurants in Antalya
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
8 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie waar je de haven kunt zien en niet alleen de boten. Vriendelijk en beleeft personeel. Heerlijk gegeten. Vis van de dag, rode poon gefrituurd, een zee baars heerlijk gebakken en kebab met yoghurt en kip filet, deze was nogal droog. Weinig bijgerechten, frites wel lekker krokant.

2 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant heeft een mooie locatie op de haven.
Uit ervaring weet ik dat er verschillende prijzen gehanteerd worden ten nadele van de toerist.
In dit restaurant heb je prijs kwaliteit .en de juiste prijs .
Zoals overal en in elk restaurant de kleine voorgerechtjes niet nemen .deze worden klakkeloos geserveerd ,en kunnen vrij duur uitvallen .zoals altijd je rekening nazien.

5 juli 2016 beoordeeld

We werden zoals gebruikelijk naar binnen gelukt met mooie praatjes door een charmante gastheer. Kregen net als iedereen de uitleg dat toeristen evenveel betalen dan de Turkse bevolking . We kozen voor een gemengde visschotel die met zijn 200TL volgens mij toch Europees geprijsd was.
Tijdens het wachten zat er een kat te spelen op het terras... Met een KAKKERLAK!
Na het afrekenen waarbij de ober misbruik maakte van de naam op mijn visakaart om mij een vriendschapsverzoek te sturen op fb mocht ik ook nog priveberichten ontvangen via messenger. Totaal ongehoord, ongepast en vooral ongewenst!
Voor ons dus nooit meer...

26 april 2016 beoordeeld

tijdens on bezoekje aan de haven hebben we hier lekker gegeten en gedronken. vriendelijke bediening en propere zaak

29 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Men krijgt kwaliteit voor zijn geld.uitstekende service van het personeel.als toerist betaal je niet meer dan de lokale bevolking,wat wel het geval is bij de meeste restaurants dit met betrekking van de alcoholische dranken.de prijzen daar verschillen enorm.tania en william.

Reizigers die Aynali bekeken, bekeken ook

Antalya, provincie Antalya

In Aynali geweest? Deel je ervaringen!