“Fantastisch plekje”

Keukens: Turks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
1 mei 2017 beoordeeld

Tijdens ons verblijf in de oude stad kwamen we hier steeds terug om te lunchen en te dineren. Echt een aanrader ! Altijd gezellig druk, heel mooi uitzicht op zee vanaf het terras. Heerlijk eten en niet duur.

15 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De plek van het restaurant is fantastisch, namelijk met een prachtig uitzicht over het water. Mocht je romantisch uit eten willen, dan is dit zeker een mooie plek.

Zelf de chicken fajita genomen. Was gewoon goed.

23 mei 2016 beoordeeld

Het is mooi en aangenaam om hier te zitten, maar ook lekker om te eten. Zeer vriendelijk personeel. De uitbater heeft ook nog een tweede zaak aan het begin van de oude stad met een prachtige binnentuin.

14 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de weinige eetgelegenheden in antalya waar geen 'toeristenlokker' voor de deur stond. Dat hoefde ook niet, het terras zat vol met lokale bewoners. Het uitzicht vanuit het terras was adembenemend!

22 mei 2015 beoordeeld

Pal aan de kust gelegen trendy restaurant met lekkere tuin en prima eten. Niet bijzonder goedkoop maar zeer aangenaam en met vlotte bediening. Vooral mezze bevielen ons uitstekend.

Reizigers die Castle Cafe & Bistro bekeken, bekeken ook

Antalya, provincie Antalya

In Castle Cafe & Bistro geweest? Deel je ervaringen!