Beoordeeld op 7 november 2017

Een echte aanrader kleinschalig hotel met hele mooie kamers met hemelbed en borrelbad op kamer ,eten smorgens is super buffet en alles in voorraad savonds iets minder van eten typisch turks maar hebben een super brasserie er rechtover om te eten en zeer lekker en goedkoop volgende keer neem ik gewoon ontbijt wel gezellig savonds eten rond het zwembad met live muziek en nederlandstalige baas,personeel heel vriendelijk en behulpzaam zeer goed gelegen aan haven en kleine straatjes met winkels

Kamertip: Alle kamers goed gelegen
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 8 oktober 2017

Personeel is super vriendelijk. Onze kamer was netjes. De bedden zijn zeer goed. Het ontbijt is uitgebreid. De ligging is perfect. Kortom... Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Wij komen zéker terug!

Kamertip: Door de vele trappen, is het hotel niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn.
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 18 september 2017 via mobiele applicatie

Net terug van 10 nachten verblijf in Alp Pasa Hotel in Oud Stad Kaleici - Antalya. Hotel was Super Mooi
De eerste dag aangekomen met 5 uur vertraging vlieg met Corendon kreeg ik een standaard kamer, terwijl ik voor Deluxe kamer had geboekt/betaald.Terug naar het reception en kreeg antwoord morgen.. zoals het beloofd de volgende dag een Deluxe kamer gekregen .
Mooi ruim kamer met jacuzzi in je badkamer. Lekker Bed & kussen. Iederdag werd schoongemaakt . Mooi Hotel! Goed verzorg kamer.. lekker iederdag ontbijt & buffet.. vriendelijk mensen die daar werkt. Mooi omgeving.. als je geen zin om af en toe lekker buiten eten .. 100 m van Hotel vind je Restaurant Vanilla.. super eten !!
Was perfect vakantie voor mij.. Hotel Alp Pasa kom ik zeker terug!
Dankjewel voor alles.. Top!!!

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 30 augustus 2017

Leuk klein hotel midden in de oude stad van antalya je loopt zo het nieuwe gedeelte in. Prima eten gemoedelijke sfeer. Ligt in een rustig auto vrije straat. Vandaar een terras op straat. Dichtbij de luchthaven.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 23 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het hotel heeft sfeer en ligt op een prachtige locatie. Auto vrije straat met op iedere hoek van de straat wel wat te doen, eten of kopen.

Wij hadden een mooie ruime kamer, waar bij aankomst helaas geen babybed klaar stond. ('s nachts). 'Morgen' was het antwoord. Wij zijn deze zelf op gaan halen bij de lobby. Kamer werd keurig schoongemaakt, bedden sliepen heerlijk, wel veel muziek op straat. Wij hadden hier niet zo veel last van. Helaas hebben ook wij kakkerlakken gezien in ons gebouw.

Zwembad, altijd plaats! Er zijn er 2. Niet heel geschikt voor kinderen, maar met onze 1 jarige dochter ideaal. Wij vonden de prijs van de drankjes en a la carte lunch juist erg meevallen.

Bij het uitchecken kregen wij een onaangekondigde rekening van zo'n 200 euro voor het gebruik van het babybed (lees opklap campingbed zonder goed matras). Zij vragen hier 25 euro per dag voor. Aangegeven dat dit niet gemeld was tijdens onze aankomst, dit is dan ook goed opgelost. Wij hebben het niet hoeven betalen. Maar dit is voor ons zeker een overweging om nog eens te boeken, jammer want we hebben het verder erg naar onze zin gehad!

Personeel, stuk voor stuk toppers. Iedere dag een glimlach en alle aandacht voor onze dochter. Persoonlijke benadering en hulp waar nodig, zelfs bij het repareren van onze buggy.

Door de eigenaar zelf werden wij aangesproken op een tas boodschappen die we mee naar ons appartement namen. Hij gaf aan dat het een hotel was en dat dit niet de bedoeling was. Echter nog uitgelegd dat onze dochter zelfs ziek was en wjj het ontbijt gemist hadden maar meneer wilde de deur niet eens voor ons openen. Ik vraag mijzelf af waarom je dan een kamer met kitchenette, potten pannen en bestek aanbiedt. Geen sympathieke man en domanint aanwezig in het hotel. Naar gasten en personeel, jammer!

Datum van verblijf: augustus 2017