“Top Vakantie!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Sealife Family Resort
Beoordeeld als nr. 14 van 235 hotels in Antalya
22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker 5 sterren waard
Goede locatie. Entertainment is elke avond super. Vooral voor de kids is er een heel leuk programma elke avond. Het eten kan soms beter maar ze proberen wel te varieren.
Het personeel doet hun uiterste best om het iedereen naar hun zin te maken.
Ga je naar antalya wil je een eigen prive strand en centraal zitten. Dan is sealife een top locatie!

Ps. Sabri a great show men!!!

Verbleef: September, 2017, reisde met familie
KORHAN M, Guest Relations Manager van Sealife Family Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 september 2017

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super hotel, top kwaliteit! Het eten is super lekker, alles inclusief. Heledag door leuke activiteiten. Lekker ook dichtbij het centrum. Personeel ook super vriendelijk! Vooral Abdullah bey!

Bedankt voor alles Sea Life Hotel

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
KORHAN M, Guest Relations Manager van Sealife Family Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2017

Dear Guest,

Sincerely,

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is super mooi. Het licht vlakbij het centrum. Alles in het hotel is super, met name het eten(alles inclusieve). De medewerkers zijn vriendelijk en sociaal. Medewerker Abdullah heeft ons erg goed geholpen. Hij is erg vriendelijk, sociaal en open. Alles kan met hem besproken worden. Bedankt voor alles Abdullah. Het hotel is zeker een aanrader. Een leuke hotel. Bedankt Sea Life hotel voor alles!

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
KORHAN M, Guest Relations Manager van Sealife Family Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2017

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we aankwamen na bijna 24 uur wakker te zijn hadden we er niet helemaal een goed gevoel bij. De kamer vonden we aan de kleine kant en wilde eigenlijk meteen Upgrade, maar deze was voor ons te kostbaar. Eenmaal uitgerust en gegeten te hebben kwamen we tot de conclusie dat het toch wel goed was. Eten is er heel de dag door en is goed. Ontbijt is uitgebreid en voor iedereen wat wils van een tosti tot een eitje gekookt of gebakken tot yoghurt fruit cruesli etc. S'middags heb je pizza burgers en hotdogs aan het zwembad, ga je naar binnen toe dan heb je veel meer keuze; salade toetjes vlees en van alles meer. Avondeten is divers en hier doen ze ook hun best om om de zoveel dagen iets extras te maken. Dit was voor ons een keer kebab, kufte en via van de bbq. Oja tussen door hebben ze ook regelmatig koekjes, Turkse pizza en een late night soup.
Drinken kun je doen tot je er bij neer valt; echt maat houden doen ze niet aan en de kans dat je van een tweetal drankjes op je kop staat is echt aanwezig. De mengverhouding zoals wij ze kunnen is hier onbekend :-).

De kamer die wij hadden was aan de maat, met name omdat we met ons 4,5 jaar oude zoontje in de zelfde ruimte lagen. Maar deze was wel schoon en werd iedere aankant gemaakt. Ook de douche en de wc waren zuiver. Schone handdoeken waren er voldoende.

Er zijn eigenlijk drie zwembaden 1,40 diep
Eentje op het hoger gelegen zonneterras met bedjes, een ander aan een lager gelegen zonneterras aangrenzend aan de bar, miniclub. Deze had ook een kinderbadje erbij gescheiden door een hek met het diepere bad. Het 3de bad is waar de twee glijbanen op binnen komen en heeft ook wat bedjes staan. Er loopt een lifeguard rond maar had mijn bedenkingen over zijn functie:-)

Het hotel word bezocht door veel Turkse mensen van in en buiten Turkije. Veel Scandinaviërs, Duitsers maar ook Franse, Nederlanders en mensen uit India Pakistan en uit de verenigde Emiraten.

De bediening werkt hard voor je dus doe gewoon aardig en netjes tegen ze. Ik heb mensen dingen zien doen wat echt niet correct was.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
KORHAN M, Guest Relations Manager van Sealife Family Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom al 4 naar deze hotel ik vindt het prachtig hotel de animation team is de beste die ik in de 4 jaar gezien heb en animation chef Sabri
Bedankt voor alles ik vondt het heel gezellig hier.
Ik kom zeker volgende jaar weer.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
KORHAN M, Guest Relations Manager van Sealife Family Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juli 2017

15 juli 2017 beoordeeld

Wij hebben genoten van onze vakantie! Het hotel is mooi en schoon, beschikt over 2 heerlijke zwembaden en een mooi privé strand dat via een tunnel te bereiken is. Let op! Het is een kiezelstrand. Het eten is echt heerlijk, vooral de toetjes zijn waanzinnig. Ook ligt het hotel in een gezellige buurt en is het oude centrum van Antalya goed te bereiken met een taxi (dit kost ongeveer €7,50 voor een enkele reis). De hele dag is er voldoende te eten en te drinken en 's avonds zijn er mooie shows. Er zijn weinig Nederlanders in het hotel. Het enige nadeel vonden wij dat het personeel niet goed Engels sprak, met uitzonderingen daar gelaten.

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met vrienden

29 juni 2017 beoordeeld

We verbleven hier twee keer, we zijn zeer tevreden! Het eten is heerlijk, de kamers zijn modern en schoon en de kamerprijzen zijn erg goed! Altijd een prima optie om hier te overnachten als je in Antalya moet zijn.

• Verbleef: September, 2016, reisde met familie
KORHAN M, Guest Relations Manager van Sealife Family Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2017

KORHAN MENGÜŞ

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Antalya bekeken
op 0,6 km afstand
Akra
nr. 5 van 235 in Antalya
1.077 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Sealife Family Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Sealife Family Resort

Adres: Konyaalti Sahil Seridi, Antalya 07070, Turkije
Locatie: Turkije > Turkse mediterrane kust > provincie Antalya > Antalya
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 2 zakenhotel in Antalya
Nr. 4 beste resorthotel in Antalya
Nr. 9 hotel aan het strand in Antalya
Nr. 10 spahotel in Antalya
Nr. 14 luxe hotel in Antalya
Nr. 21 familiehotel in Antalya
Prijsklasse: € 40 - € 166 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Sealife Family Resort 5*
Aantal kamers: 240
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Sealife Family Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Sealife Family Hotel Antalya
Sealife Family Resort All Inclusive

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?