Delphin Palace Hotel(Antalya)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 459 per nacht.

Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 357 per nacht.

Akra(Antalya)
  • Gratis parkeren
Delphin Imperial Hotel Lara(Antalya)
Delphin Diva Premiere(Antalya)
21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super hotel, top kwaliteit! Het eten is super lekker, alles inclusief. Heledag door leuke activiteiten. Lekker ook dichtbij het centrum. Personeel ook super vriendelijk! Vooral Abdullah bey!

Bedankt voor alles Sea Life Hotel

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
KORHAN M, Guest Relations Manager van Sealife Family Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2017

Dear Guest,

Sincerely,

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is super mooi. Het licht vlakbij het centrum. Alles in het hotel is super, met name het eten(alles inclusieve). De medewerkers zijn vriendelijk en sociaal. Medewerker Abdullah heeft ons erg goed geholpen. Hij is erg vriendelijk, sociaal en open. Alles kan met hem besproken worden. Bedankt voor alles Abdullah. Het hotel is zeker een aanrader. Een leuke hotel. Bedankt Sea Life hotel voor alles!

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
KORHAN M, Guest Relations Manager van Sealife Family Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2017

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we aankwamen na bijna 24 uur wakker te zijn hadden we er niet helemaal een goed gevoel bij. De kamer vonden we aan de kleine kant en wilde eigenlijk meteen Upgrade, maar deze was voor ons te kostbaar. Eenmaal uitgerust en gegeten te hebben kwamen we tot de conclusie dat het toch wel goed was. Eten is er heel de dag door en is goed. Ontbijt is uitgebreid en voor iedereen wat wils van een tosti tot een eitje gekookt of gebakken tot yoghurt fruit cruesli etc. S'middags heb je pizza burgers en hotdogs aan het zwembad, ga je naar binnen toe dan heb je veel meer keuze; salade toetjes vlees en van alles meer. Avondeten is divers en hier doen ze ook hun best om om de zoveel dagen iets extras te maken. Dit was voor ons een keer kebab, kufte en via van de bbq. Oja tussen door hebben ze ook regelmatig koekjes, Turkse pizza en een late night soup.
Drinken kun je doen tot je er bij neer valt; echt maat houden doen ze niet aan en de kans dat je van een tweetal drankjes op je kop staat is echt aanwezig. De mengverhouding zoals wij ze kunnen is hier onbekend :-).

De kamer die wij hadden was aan de maat, met name omdat we met ons 4,5 jaar oude zoontje in de zelfde ruimte lagen. Maar deze was wel schoon en werd iedere aankant gemaakt. Ook de douche en de wc waren zuiver. Schone handdoeken waren er voldoende.

Er zijn eigenlijk drie zwembaden 1,40 diep
Eentje op het hoger gelegen zonneterras met bedjes, een ander aan een lager gelegen zonneterras aangrenzend aan de bar, miniclub. Deze had ook een kinderbadje erbij gescheiden door een hek met het diepere bad. Het 3de bad is waar de twee glijbanen op binnen komen en heeft ook wat bedjes staan. Er loopt een lifeguard rond maar had mijn bedenkingen over zijn functie:-)

Het hotel word bezocht door veel Turkse mensen van in en buiten Turkije. Veel Scandinaviërs, Duitsers maar ook Franse, Nederlanders en mensen uit India Pakistan en uit de verenigde Emiraten.

De bediening werkt hard voor je dus doe gewoon aardig en netjes tegen ze. Ik heb mensen dingen zien doen wat echt niet correct was.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
KORHAN M, Guest Relations Manager van Sealife Family Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom al 4 naar deze hotel ik vindt het prachtig hotel de animation team is de beste die ik in de 4 jaar gezien heb en animation chef Sabri
Bedankt voor alles ik vondt het heel gezellig hier.
Ik kom zeker volgende jaar weer.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
KORHAN M, Guest Relations Manager van Sealife Family Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juli 2017

15 juli 2017 beoordeeld

Wij hebben genoten van onze vakantie! Het hotel is mooi en schoon, beschikt over 2 heerlijke zwembaden en een mooi privé strand dat via een tunnel te bereiken is. Let op! Het is een kiezelstrand. Het eten is echt heerlijk, vooral de toetjes zijn waanzinnig. Ook ligt het hotel in een gezellige buurt en is het oude centrum van Antalya goed te bereiken met een taxi (dit kost ongeveer €7,50 voor een enkele reis). De hele dag is er voldoende te eten en te drinken en 's avonds zijn er mooie shows. Er zijn weinig Nederlanders in het hotel. Het enige nadeel vonden wij dat het personeel niet goed Engels sprak, met uitzonderingen daar gelaten.

• Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden