15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom al 4 naar deze hotel ik vindt het prachtig hotel de animation team is de beste die ik in de 4 jaar gezien heb en animation chef Sabri
Bedankt voor alles ik vondt het heel gezellig hier.
Ik kom zeker volgende jaar weer.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
KORHAN M, Guest Relations Manager van Sealife Family Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juli 2017

15 juli 2017 beoordeeld

Wij hebben genoten van onze vakantie! Het hotel is mooi en schoon, beschikt over 2 heerlijke zwembaden en een mooi privé strand dat via een tunnel te bereiken is. Let op! Het is een kiezelstrand. Het eten is echt heerlijk, vooral de toetjes zijn waanzinnig. Ook ligt het hotel in een gezellige buurt en is het oude centrum van Antalya goed te bereiken met een taxi (dit kost ongeveer €7,50 voor een enkele reis). De hele dag is er voldoende te eten en te drinken en 's avonds zijn er mooie shows. Er zijn weinig Nederlanders in het hotel. Het enige nadeel vonden wij dat het personeel niet goed Engels sprak, met uitzonderingen daar gelaten.

• Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden

29 juni 2017 beoordeeld

We verbleven hier twee keer, we zijn zeer tevreden! Het eten is heerlijk, de kamers zijn modern en schoon en de kamerprijzen zijn erg goed! Altijd een prima optie om hier te overnachten als je in Antalya moet zijn.

• Verbleef: september 2016, reisde met familie
KORHAN M, Guest Relations Manager van Sealife Family Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2017

24 april 2017 beoordeeld

mooi hotel,top personeel,heel schoon,kamer goed,balkon klein,drukke omgeving,veel winkels en restaurants in de omgeving,eten lekker,zwembad,strand,steld niet veel voor,op konyaalti boulevard kan je heerlijk wandelen

Kamertip: kamer met zijzeezicht is zonnig
  • Verbleef: april 2017, reisde alleen
KORHAN M, Public Relations Manager van Sealife Family Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2017

19 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is erg mooi van binnen. Mooi schoon en de kamers zijn zeer netjes.
Ons krakende bed werd snel vervangen voor een ander bed, super opgelost.
Wel is het eten wat eentonig en vaak koud. Wellicht dat dit in het hoogseizoen beter is. Ook zijn de hotelkamers helaas wat gehorig.
De animatie vanuit Sabri wordt leuk gedaan. We hebben veel met hem kunnen lachen. Het overige personeel is ook vriendelijk.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
KORHAN M, Guest Relations Manager van Sealife Family Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2017

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.