“heel goed hotel voor de prijs die ik betaalde”
Beoordeling van Sealife Family Resort

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Sealife Family Resort
Beoordeeld als nr. 14 van 235 hotels in Antalya
24 april 2017 beoordeeld

mooi hotel,top personeel,heel schoon,kamer goed,balkon klein,drukke omgeving,veel winkels en restaurants in de omgeving,eten lekker,zwembad,strand,steld niet veel voor,op konyaalti boulevard kan je heerlijk wandelen

Kamertip: kamer met zijzeezicht is zonnig
  • Verbleef: April, 2017, reisde alleen
KORHAN M, Public Relations Manager van Sealife Family Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2017

19 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is erg mooi van binnen. Mooi schoon en de kamers zijn zeer netjes.
Ons krakende bed werd snel vervangen voor een ander bed, super opgelost.
Wel is het eten wat eentonig en vaak koud. Wellicht dat dit in het hoogseizoen beter is. Ook zijn de hotelkamers helaas wat gehorig.
De animatie vanuit Sabri wordt leuk gedaan. We hebben veel met hem kunnen lachen. Het overige personeel is ook vriendelijk.

Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
KORHAN M, Guest Relations Manager van Sealife Family Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2017

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

13 april 2017 beoordeeld

Heel goed hotel. Erg schoon en hele ruime kamers. Eten erg goed en goed van temperatuur. Strand is te bereiken via een tunnel. Wel kiezelstrand. Ook op het strand prima eten en drinken en ook goed van temperatuur voldoende keus.
In de directe omgeving van het hotel zijn bijna geen winkeltjes dus je moet echt naar de stad Antalya toe om te shoppen.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met familie
KORHAN M, Guest Relations Manager van Sealife Family Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 april 2017

24 november 2016 beoordeeld

İyi bir gün,
Na 2 vorige hotels in Turkije voor een aantal dagen 'bewoond' te hebben zijn we in Sealife Family Resort aangekomen en tevens goed ontvangen, ruime kamer met een zijdelings zeezicht, een drukke bezetting maar men kon zeer gemakkelijk rustige en gezellige zitjes vinden met een all-in formule voelden wij ons zeker zoals thuis met een wemeling van toeristen uit Kuweit, Saoedi-Arabië enz....wij enige Belgen denk ik? Een fijn gevoel!!! In het restaurant wordt u dagelijks verwelkomt met de lieve,vriendelijke lach van Ramazan, trouwens alle personeel was echt hulpzaam en blijgezind, wat uw vakantiegevoel deugd doet,zéér verschillende gerechten. Aangenaam verblijf groeten uit België

Kamertip: De suites hebben het mooiste uitzicht met groot balcon, onze zijdelingse kamer met zeezicht was ook ...
  • Verbleef: November, 2016, reisde met familie
KORHAN M, Guest Relations Manager van Sealife Family Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2016

11 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede dag wij zijn met het gezin 7 dagen in dit hotel geweest hebben nu nog 1 dag te gaan in een woord het is hier fantastisch eten goed drinken goed alles super helaas geen entertainment dat was het enige jammer hiervan de rest is super

Good day we are with the rest of the family 7 days at this hotel have been going now 1 day in a word it is here fantastic food good drink good all super no entertainment that was the only shame of this is super

Verbleef: November, 2016, reisde met familie
KORHAN M, Guest Relations Manager van Sealife Family Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 november 2016

Dear Guest,

Sincerely,

6 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Netjes goed bediening aardig. Kamer elke dag schoon gemaakt. Verder niks te klagen Animatie goed. Elke avond wat te doen. Wel weinig Nederlanders op dit moment tja schoolvakantie afgelopen eten ruim voldoende

Verbleef: September, 2016, reisde met familie
KORHAN M, Guest Relations Manager van Sealife Family Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2016

Dear Guest,

Sincerely,

12 augustus 2016 beoordeeld

Een prachtig hotel waarbij de kamers dagelijks schoongemaakt worden en de handdoeken gewisseld. Een uitstekende handdoekenservice, vriendelijk en behulpzaam personeel, wij hadden een goede kamer, met TV op de kamer. Goede wifi verbinding, keuken voortreffelijk voor elk wat wils en gevarieerd. Doormiddel van en tunnel onder de boulevard door een veilige en snelle verbinding naar het prive strand van het hotel, en bijbehorende strandbar, vriendelijk en hulpvaardig personeel en als zij je naar een paar dagen kennen worden bij aankomst al direct de bedden en parasols klaargezet.
Taxi standplaats tegenover het hotel en voor maar 25 Lira wordt je naar het centrum van Antalya gebracht. Het hotel is een echte aanrader voor gezinnen of met vrienden.
Alle kamers hebben een (gratis) safe op de kamer voor de paspoorten etc.
Het animatie team doet hun uiterste best om voor alle kinderen een leuk programma te maken, de ouderen kunnen darten, jeux de boule en waterpolo spelen, de Nederlands sprekende Enes is hierbij de voortrekker top!!

Kamertip: Het beste uitzicht hebben natuurlijk de suites die op zee uitkijken, de andere kamers hebben een kle ...
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
KORHAN M, Guest Relations Manager van Sealife Family Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2016

Beste gast,

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Antalya bekeken
op 0,6 km afstand
Akra
nr. 5 van 235 in Antalya
1.083 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Sealife Family Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Sealife Family Resort

Adres: Konyaalti Sahil Seridi, Antalya 07070, Turkije
Locatie: Turkije > Turkse mediterrane kust > provincie Antalya > Antalya
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 2 zakenhotel in Antalya
Nr. 4 beste resorthotel in Antalya
Nr. 9 hotel aan het strand in Antalya
Nr. 10 spahotel in Antalya
Nr. 14 luxe hotel in Antalya
Nr. 21 familiehotel in Antalya
Prijsklasse: €41 - €166 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Sealife Family Resort 5*
Aantal kamers: 240
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Sealife Family Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Sealife Family Hotel Antalya
Sealife Family Resort All Inclusive

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?