Gratis annuleren tot 22/07
Delphin Palace Hotel(Antalya)
Barut Lara(Antalya)
Besparingsmelding! 43% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 43% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 749 per nacht.

Delphin Imperial Hotel Lara(Antalya)
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 380 per nacht.

Delphin Diva Premiere(Antalya)
Akra(Antalya)
Priceline
Orbitz.com
Priceline
19 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is erg mooi van binnen. Mooi schoon en de kamers zijn zeer netjes.
Ons krakende bed werd snel vervangen voor een ander bed, super opgelost.
Wel is het eten wat eentonig en vaak koud. Wellicht dat dit in het hoogseizoen beter is. Ook zijn de hotelkamers helaas wat gehorig.
De animatie vanuit Sabri wordt leuk gedaan. We hebben veel met hem kunnen lachen. Het overige personeel is ook vriendelijk.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
KORHAN M, Guest Relations Manager van Sealife Family Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2017

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Sealife Hotels Group
Guest Relation Manager
KORHAN MENGÜŞ

13 april 2017 beoordeeld

Heel goed hotel. Erg schoon en hele ruime kamers. Eten erg goed en goed van temperatuur. Strand is te bereiken via een tunnel. Wel kiezelstrand. Ook op het strand prima eten en drinken en ook goed van temperatuur voldoende keus.
In de directe omgeving van het hotel zijn bijna geen winkeltjes dus je moet echt naar de stad Antalya toe om te shoppen.

• Verbleef: mei 2016, reisde met familie
KORHAN M, Guest Relations Manager van Sealife Family Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 april 2017

Sealife Hotels Group
Guest Relation Manager
KORHAN MENGÜŞ

24 november 2016 beoordeeld

İyi bir gün,
Na 2 vorige hotels in Turkije voor een aantal dagen 'bewoond' te hebben zijn we in Sealife Family Resort aangekomen en tevens goed ontvangen, ruime kamer met een zijdelings zeezicht, een drukke bezetting maar men kon zeer gemakkelijk rustige en gezellige zitjes vinden met een all-in formule voelden wij ons zeker zoals thuis met een wemeling van toeristen uit Kuweit, Saoedi-Arabië enz....wij enige Belgen denk ik? Een fijn gevoel!!! In het restaurant wordt u dagelijks verwelkomt met de lieve,vriendelijke lach van Ramazan, trouwens alle personeel was echt hulpzaam en blijgezind, wat uw vakantiegevoel deugd doet,zéér verschillende gerechten. Aangenaam verblijf groeten uit België

Kamertip: De suites hebben het mooiste uitzicht met groot balcon, onze zijdelingse kamer met zeezicht was ook aangenaam
  • Verbleef: november 2016, reisde met familie
KORHAN M, Guest Relations Manager van Sealife Family Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2016

11 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede dag wij zijn met het gezin 7 dagen in dit hotel geweest hebben nu nog 1 dag te gaan in een woord het is hier fantastisch eten goed drinken goed alles super helaas geen entertainment dat was het enige jammer hiervan de rest is super

Good day we are with the rest of the family 7 days at this hotel have been going now 1 day in a word it is here fantastic food good drink good all super no entertainment that was the only shame of this is super

Verbleef: november 2016, reisde met familie
KORHAN M, Guest Relations Manager van Sealife Family Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 november 2016

Dear Guest,

Sincerely,

6 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Netjes goed bediening aardig. Kamer elke dag schoon gemaakt. Verder niks te klagen Animatie goed. Elke avond wat te doen. Wel weinig Nederlanders op dit moment tja schoolvakantie afgelopen eten ruim voldoende

Verbleef: september 2016, reisde met familie
KORHAN M, Guest Relations Manager van Sealife Family Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2016

Dear Guest,

Sincerely,