Delphin Palace Hotel(Antalya)
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 460 per nacht.

Delphin Imperial Hotel Lara(Antalya)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 357 per nacht.

Gratis annuleren tot 22/07
CrownePlaza.com
Delphin Diva Premiere(Antalya)
Priceline
Cancelon
Akra(Antalya)
getaroom.com
12 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Groot luxe hotel met prachtig uitzicht op zee. Groot bed van bijna 2 m breed, heerlijk balkon waar je volop in de zon en uit de wind zat. Paar maal gebruik gemaakt van de roomservice welke naar verhouding goed en niet duur was. Personeel was over het algemeen zeker vriendelijk op een receptie medewerkster na die nog iets kan leren over geïnteresseerdheid & klantvriendelijkheid als haar baas niet in de buurt is. Jammer, want is toch het eerste gezicht/ indruk van je hotel. Vanaf het hotel is het een half uur lopen naar de oude binnenstad langs een boulevard waar ook een tram rijd. Kortom: ideale locatie voor een fijne (strand) vakantie.

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
11 december 2015 beoordeeld

Wij hadden een suite op de 5e verdieping (met een groot buitenterras),dat uitkeek op middellandse zee en de prachtige tuin! Alles was prachtig en het personeel vriendelijk en attent. Zowel het ontbijt ,de lunch en het diner was niet allen een plaatje voor het oog ,maar ook voor de maag! Wat een sortering en wat prachtig uitgestald door het in (hotel)uniform geklede personeel dat voldoende engeld sprak om een eenvoudige conversatie te voeren.
De koffie/thee/juice werd aan tafel gebracht.en er werd geregeld gekeken /gevraagd of je nog meer wilde.
Het restaurant bestond uit een groot inpandig gelegen deel en een groot overdekt buitenterras.Daar zwierven wel nogal wat katten rond die niet verjaagd werden door het personeel;wel even wennen !

Kamertip: De zuidelijk/westelijk gelegen (hoek)kamers hebben veel zon-instraling,waardoor de AC het wat moeilijk heeft..
  • Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
24 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is misschien een beetje een verouderde inrichting maar zeker goed onderhouden en schoon. Het buffet was prima genoeg keuze maar ook weer niet teveel zodat de kwaliteit gewaarborgd bleef.
SEHER hanim verdient zeker een vermelding daar zij zeer vriendelijk was en helemaal met onze kinderen.
Het strand is een behoorlijke afdaling en terug een klim maar wat in oktober goed te doen was. Voor wie dit niet wilt rijdt er een shuttlebus. Kamers werden goed schoongemaakt en altijd genoeg handdoeken, kam, vijl, shampoo, cremspoeling, bodylotion, scheermesje met schuim, tandenborstel met tandpasta, oorwatjes en oogwatjes. Voor de kinderen is er niet veel te doen dus als je echt een kindvriendelijk hotel zoekt is dit er niet 1 maar als je kinderen zichzelf goed kunnen vermaken dan is dit prima te doen.

Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden
11 mei 2015 beoordeeld

Al bij aankomst en binnenkomst waren wij verrast door het zeer mooie gebouw. Alles was erg schoon en ruim opgezet. Ook de kamer die we kregen. Iedere dag kregen we nieuwe handdoeken en 24 uur per dag zagen we personeel schoonmaken.
Wij hadden een kamer inclusief ontbijt geboekt. Het ontbijtbuffet was zo ontzettend uitgebreid, teveel om op te noemen. Van warme gerechten, salades, een olijvenbar tot diverse soorten yoghurt en soep. Veel producten kon je iedere dag krijgen en sommigen varieerden. In voorgaande recensies lazen we iets over katten die er tijdens het buffet rond lopen. Nou, wij hebben ons hier totaal niet aan geërgerd. Binnen komen de katten niet en als je in de serre gaat ontbijten zie je ze wel, maar ze zijn zo rustig en lief. Overal in Antalya zie je katten en honden, maar ze zijn echt niet opdringerig en het personeel is zelf heel vriendelijk tegen de dieren.
Wij zijn in de meivakantie geweest en toen was het er heerlijk rustig. Bij het zwembad, in de sportzaal, in de sauna... overal was plek genoeg.
Het personeel is zeer vriendelijk, in voor een praatje en geven je het gevoel dat ze echt voor je klaar staan. Zo bestelden wij een keer 'chicken wings', maar dit bleken geen kippenpootjes te zijn. Toen we ernaar vroegen hebben ze zelfs geregeld dat er kippenpootjes van buiten het hotel besteld werden en werd het eten én alle drankjes voor ons betaald.
De locatie is super. Je loopt zo vanuit het hotel naar het strand. Het centrum is op loopafstand, maar om de hoek gaat een heel grappig en goedkoop treintje. Het hotel heeft zelf een taxi standplaats. Dichtbij het hotel is een soort pretpark met daar tegenover een heel groot winkelcentrum.
Al met al een toplocatie met een schitterend hotel en goed personeel! Zeker een aanrader!

Kamertip: Volgens mij hadden wij de kleinste kamer, maar zelfs deze was nog met balkon, zithoek met tv en ruime badkamer.
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
4 mei 2012 beoordeeld

Na 20 jaar Sheraton nu Rixos. Er is qua inrichting kamers niet veel veranderd. Het hotel zelf is een stuk beter geworden qua inrichting. Het nieuwe restaurant Kalinas is helemaal top. Jammer van de live muziek die veel te hard is. Live muziek in zo'n restaurant hoort zeker niet. De chef kok komt uit Italië en kan super koken. Wil je iets bijzonders eten dan maakt hij het voor je. Let goed op de wijnen per glas, €14,00 per glas is iets te veel. De beachclub is helaas nog steeds 30 min lopen. De nieuwe beachclub is modern en heeft een super bediening. Beach boy Onur heeft in Holland gewerkt en verzorgt je als een god. Voor vervoer met de Rixos taxi moet je zeker bij Yusuf zijn. Hij heeft zoveel contacten dat alles super geregeld wordt. Wij gaan zeker weer terug.

Kamertip: Niet aan de weg kant.
  • Verbleef: april 2012, reisde met een partner
DowntownAntalya, Guest Relations Manager van Rixos Downtown Antalya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2012

First of all we would like to express our gratitude for sharing your opinions and apologize regarding the complaints. We would be glad if you share your accomodation details ( reservation name , accomodation period etc.) as soon as possible. Besides we have already free summer shuttle service to our private beach. We are glad that you decided to visit us again.
Respectfully yours,