Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.340)
Beoordelingen filteren
1.340 resultaten
Waardering van reizigers
841
314
108
34
43
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
841
314
108
34
43
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.340 beoordelingen
Beoordeeld op 11 december 2015

Wij hadden een suite op de 5e verdieping (met een groot buitenterras),dat uitkeek op middellandse zee en de prachtige tuin! Alles was prachtig en het personeel vriendelijk en attent. Zowel het ontbijt ,de lunch en het diner was niet allen een plaatje voor het oog ,maar ook voor de maag! Wat een sortering en wat prachtig uitgestald door het in (hotel)uniform geklede personeel dat voldoende engeld sprak om een eenvoudige conversatie te voeren.
De koffie/thee/juice werd aan tafel gebracht.en er werd geregeld gekeken /gevraagd of je nog meer wilde.
Het restaurant bestond uit een groot inpandig gelegen deel en een groot overdekt buitenterras.Daar zwierven wel nogal wat katten rond die niet verjaagd werden door het personeel;wel even wennen !

Kamertip: De zuidelijk/westelijk gelegen (hoek)kamers hebben veel zon-instraling,waardoor de AC het wat moeilijk heeft..
  • Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Robert v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 oktober 2015 via mobiele applicatie

Het is misschien een beetje een verouderde inrichting maar zeker goed onderhouden en schoon. Het buffet was prima genoeg keuze maar ook weer niet teveel zodat de kwaliteit gewaarborgd bleef.
SEHER hanim verdient zeker een vermelding daar zij zeer vriendelijk was en helemaal met onze kinderen.
Het strand is een behoorlijke afdaling en terug een klim maar wat in oktober goed te doen was. Voor wie dit niet wilt rijdt er een shuttlebus. Kamers werden goed schoongemaakt en altijd genoeg handdoeken, kam, vijl, shampoo, cremspoeling, bodylotion, scheermesje met schuim, tandenborstel met tandpasta, oorwatjes en oogwatjes. Voor de kinderen is er niet veel te doen dus als je echt een kindvriendelijk hotel zoekt is dit er niet 1 maar als je kinderen zichzelf goed kunnen vermaken dan is dit prima te doen.

Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden
1  Bedank naomid196
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 mei 2015

Al bij aankomst en binnenkomst waren wij verrast door het zeer mooie gebouw. Alles was erg schoon en ruim opgezet. Ook de kamer die we kregen. Iedere dag kregen we nieuwe handdoeken en 24 uur per dag zagen we personeel schoonmaken.
Wij hadden een kamer inclusief ontbijt geboekt. Het ontbijtbuffet was zo ontzettend uitgebreid, teveel om op te noemen. Van warme gerechten, salades, een olijvenbar tot diverse soorten yoghurt en soep. Veel producten kon je iedere dag krijgen en sommigen varieerden. In voorgaande recensies lazen we iets over katten die er tijdens het buffet rond lopen. Nou, wij hebben ons hier totaal niet aan geërgerd. Binnen komen de katten niet en als je in de serre gaat ontbijten zie je ze wel, maar ze zijn zo rustig en lief. Overal in Antalya zie je katten en honden, maar ze zijn echt niet opdringerig en het personeel is zelf heel vriendelijk tegen de dieren.
Wij zijn in de meivakantie geweest en toen was het er heerlijk rustig. Bij het zwembad, in de sportzaal, in de sauna... overal was plek genoeg.
Het personeel is zeer vriendelijk, in voor een praatje en geven je het gevoel dat ze echt voor je klaar staan. Zo bestelden wij een keer 'chicken wings', maar dit bleken geen kippenpootjes te zijn. Toen we ernaar vroegen hebben ze zelfs geregeld dat er kippenpootjes van buiten het hotel besteld werden en werd het eten én alle drankjes voor ons betaald.
De locatie is super. Je loopt zo vanuit het hotel naar het strand. Het centrum is op loopafstand, maar om de hoek gaat een heel grappig en goedkoop treintje. Het hotel heeft zelf een taxi standplaats. Dichtbij het hotel is een soort pretpark met daar tegenover een heel groot winkelcentrum.
Al met al een toplocatie met een schitterend hotel en goed personeel! Zeker een aanrader!

Kamertip: Volgens mij hadden wij de kleinste kamer, maar zelfs deze was nog met balkon, zithoek met tv en ruime badkamer.
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Ell2005
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 mei 2012

Na 20 jaar Sheraton nu Rixos. Er is qua inrichting kamers niet veel veranderd. Het hotel zelf is een stuk beter geworden qua inrichting. Het nieuwe restaurant Kalinas is helemaal top. Jammer van de live muziek die veel te hard is. Live muziek in zo'n restaurant hoort zeker niet. De chef kok komt uit Italië en kan super koken. Wil je iets bijzonders eten dan maakt hij het voor je. Let goed op de wijnen per glas, €14,00 per glas is iets te veel. De beachclub is helaas nog steeds 30 min lopen. De nieuwe beachclub is modern en heeft een super bediening. Beach boy Onur heeft in Holland gewerkt en verzorgt je als een god. Voor vervoer met de Rixos taxi moet je zeker bij Yusuf zijn. Hij heeft zoveel contacten dat alles super geregeld wordt. Wij gaan zeker weer terug.

Kamertip: Niet aan de weg kant.
  • Verbleef: april 2012, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Harry D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DowntownAntalya, Guest Relations Manager van Rixos Downtown Antalya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2012
Google-vertaling

First of all we would like to express our gratitude for sharing your opinions and apologize regarding the complaints. We would be glad if you share your accomodation details ( reservation name , accomodation period etc.) as soon as possible. Besides we have already free summer shuttle service to our private beach. We are glad that you decided to visit us again.
Respectfully yours,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 14 juli 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Gizem D, Guest Relations Manager van Rixos Downtown Antalya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken