“Bizar slecht!”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het lijkt heel wat maar wat was het slecht ! De bediening was zeer slecht en onbeschoft na ons toe.
Het eten smaakte redelijk.
Wij komen hier nooit meer terug!!

5 november 2016 beoordeeld

We aten de zalm, gegrild en de kip. Zowel vis, vlees , groenten, aardappel was lekker klaargemaakt . RUstige sfeer om te eten, bediening professioneel en attent. Telkens we in antalya zijn, komen we hier eten en nog nooit ontgoocheld!

27 mei 2016 beoordeeld

Met uitzicht op de haven een heerlijke maaltijd naar binnen werken is hier absoluut mogelijk. Snelle bediening en heerlijk eten. Een must als je in Antalya stad verblijft.

6 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met 8 personen. Bediening vriendelijk en attent. Mooie verse vissen en goede steaks. Aanrader als je in oude centrum bent.

9 augustus 2015 beoordeeld

Prachtige ligging, zicht op de volledige baai.
Lekker eten, mooi opgediend, gedistingeerd publiek, aangenaam om te zitten. Serieus contrast met restaurants in de hoofdlanen.

Reizigers die Arma Restaurant bekeken, bekeken ook

Antalya, provincie Antalya

In Arma Restaurant geweest? Deel je ervaringen!