29 mei 2018 beoordeeld

Dit hotel is een echt vakantieparadijs.Alles is er uitstekend en loopt als een goed geoliede machine.Het eten is ook zeer lekker en op alle momenten van de dag (24 op 24 )valt er wel ergens iets te smullen.Het personeel is echt super vriendelijk van hoog tot laag. Moelijk om iedereen te benoemen maar toch speciale dank aan Entertainemnt (ylderay en Emel...Restaurant Bayran Victoria Hamdy ...Guest relations Elena, ozcan, Jasmin..Bar Sulayman Okan....
Tot volvend jaar

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
BAIAMNG, Halkla İlişkiler Müdürü van Baia Lara Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2018

Dear POUPOUS;

Thank you for your kind remarks regarding your recent stay at our Baia Lara Hotel. We are glad to hear that you enjoyed your time with us and hope that you will come back soon!

21 mei 2018 beoordeeld

Baia Lara Hotel is een geweldig hotel waar je volledig in de watten wordt gelegd. Van s morgens vroeg tot s avonds laat is er voor jong tot oud wat te doen. Groot zwembad prachtig stand en een geweldig strandbar die 24 uur open is en daar is elke avond een live band. Gewoon Top!!

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Dear 64Fons;

14 mei 2018 beoordeeld

Al twee keer in dit hotel verbleven en derde keer komt nog.Heerlijk ruim opgezet hotel met vriendelijke bediening zowel in restaurant als achter de bar en receptie.Leuk actief animatieteam wat niet opdringerig is .Verder is het eten heerlijk en is alles overal schoon.

• Verbleef: april 2018, reisde met familie
BAIAMNG, Halkla İlişkiler Müdürü van Baia Lara Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2018

Dear daan75;

5 mei 2018 beoordeeld

Dit jaar alweer voor de zevende keer met ons gezin naar Baia Lara geweest. Ook dit jaar waren de kamers weer zeer netjes, schoon en ruim (familiekamer). Met vragen kun je altijd terecht bij de vriendelijke personeel van de Guest Relations. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten is lekker en er is genoeg keuze. Verder kan ik eten in het italiaanse en mexicaanse a-la-carte restaurant aanbevelen (tegen een kleine bijbetaling), lekker eten met uitzicht op zee. De animatie is erg vriendelijk en niet opdringerig, ze organiseren dagelijks leuke activiteiten voor jong en oud. Rondom het zwembad is er genoeg ruimte (geen rijen bedjes achter elkaar), voor de strandaanbidders zijn er gratis ligbedjes aan het stand en op de prive pier. Wij hebben wederom genoten en gaan zeer zeker volgend jaar voor de achtste keer terug.

• Verbleef: april 2018, reisde met familie
1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Baia Lara hotel is een prachtig, hygiënisch en enorm gastvrij hotel met leuke activiteiten en heerlijke maaltijden! De perfecte plaats om tot rust te komen en/of je gedachten te verzetten door te relaxen aan het zwembad of op het strand, te beachvolleyballen of zelfs een prachtige photoshoot te ervaren door een ervaren, vriendelijke fotograaf!

Zeker de moeite waard dus en vooral... voor herhaling vatbaar!☀️

Verbleef: april 2018, reisde met familie

Dear SilkeVerstraeten;

Thank you for taking the time to share your experiences. It was a true pleasure for us to read your feedback and we are glad to hear that we were able to meet your expectations about your holiday. We will be very happy to welcome you again in our hotel.