10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel veel hotels in de Lara streek gedaan, maar dit hotel was het slechtste ooit! Ali met zn rolschaatsen aan the poolbar was altijd heel snel, houskeeping in orde. Niets te zeggen over resto of eten...

Maar op ons tweede dag kwamen er “groepen”, man man man... We zijn elke avond gaan lopen van het hotel! Alleen omwille van lawaai (overal en altijd! Zelfs snachts, in de gang), staren, onbeleefden in het restaurant...

Dus maw klantenportefeuille is alles behalve normaal.

Geen hotel voor koppels of gezinnen. Indien je komt vergaderen, zal je hier wel goed zitten, maar zeker niet doen als je een “rustige” vakantie wil doorbrengen...

Never a stone again...

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Poolbar goed
Animatie goed
Eten heel goed
Drinken heel snel bij je voor drinken
Zou heel graag mij volgende Vakansie ook hier houden
Mooi aanzicht van het hotel
Kom zeker nog keer treug naar deze hotel

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel met zeer ruime mooie kamers. Lekker eten met "thema avonden"
Vriendelijke bediening en alles wordt meteen goed opgeruimd. De entertainment mensen doen ook erg hun best en vooral Stiven doet er alles aan zodat je je vermaakt.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
18 april 2018 beoordeeld

alles dık ın orde,mooıe tuın,zeer ruıme kamers lekker eten zeker voor herhalıng vatbaar!
groot zwembadş bedıenıng zeer correct,
In aprıl was de pıer nog nıet open. wel vanaf 25 aprıl,
De bar aan het strand lıgt er wel een eındje af.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goed hotel, zeker een aanrader, super lekker eten, erg kindvriendelijk en rolstoelvriendelijk super animatie nani chiba nemo Farida stevan thans for all we Will coke back in the summer for dure

Verbleef: april 2018, reisde met familie