Beoordeeld op 3 augustus 2016

super hotel met genoeg facilitetiten en service wil je een rustige hotel dan zit je hier goed eten is goed hygiene alles is naar behoren vriendelijke personeel je hoeft nergens te wachten word direct geholpen

Kamertip: als men een goede hotel zoekt dan zit je hier goed vooral als je 1 keer bent geweest blijf je terugkomen
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Diva Premiere, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2016

Beste Gast,

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. We verheugen ons erop om u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Crm@delphinhotel.com

Beoordeeld op 25 mei 2016 via mobiele applicatie

Het wegblijven van toeristen in Turkije laat ook hier sporen na. Het hotel is kwalitatief goed, maar volgens mij wordt bespaard op een aantal punten. De maaltijden zijn nog steeds geweldig en er is keuze in overvloed. Zowel bij ontbijt, lunch en diner. Volgens mij wordt bezuinigd op dranken. Voorheen merknamen van gedistilleerd, nu imitatie hetgeen jammer is en onnodig. In je badkamer zijn de luxe flesjes shampoo, body lotion, conditioner en zeepjes verdwenen. Ook is bezuinigd op personeel en onderhoud van de algemene ruimten. De hotelkamers zijn nog steeds brandschoon en de bedden zijn prima. Een goed hotel met een uitstekende reputatie die gevaar loopt. De gazebo's op de steiger zijn geen aanwinst, de nieuwe buitenbar bij het zwembad is een verbetering. Het entertainment kan veel beter. Men staat open voor commentaar.

Verbleef: mei 2016, reisde met familie
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Diva Premiere, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 mei 2016

Beste Gast,

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. Het is heel belangrijk voor ons zulesen hun ervaringen en indrukken. Uw punten verhoogd worden doorgestuurd naar de juiste afdeling. Alleen dan kunnen we onze service te verbeteren. We verheugen ons erop om u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

crm@delphinhotel.com

Beoordeeld op 20 mei 2016

Een groot hotel, aar dat wisten we vooraf. Prettige moderne kamers, kleine badkamer, klein balkon. Hotel heeft veel te ibeden en van alle gemakken voorzien voor een strandvakantie. Buffetten zijn groot en erg goed. Voor elk wat wils. Zwembaden genoeg plek (terras is wel wat glad) en op strand ook genoeg bedjes. Er is een pier waarop je kunt liggen boven zee. Het gebruikelijke gedoe van handdoekje leggen. Er wordt wel gecontroleerd. Vlakbij zitten winkels en Antalya is leuk voor een dagje met de hotelbus.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Diva Premiere, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2016

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 1 mei 2016 via mobiele applicatie

Het is een mooi hotel. De bediening verschilt wel een beetje bij de beach heel vrolijk in de restaurants wat minder. Eten is goed. Veel zwembaden. Goed vermaak voor de kinderen
Wel ok hotel. Kamers zijn mooi en worden goed schoongemaakt.

Verbleef: mei 2016, reisde met familie
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Diva Premiere, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2016

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 8 april 2016

Eten: zeer lekker en zeer gevarieerd!
Kamers: ruim en zeer proper.
Personeel: hard werkend en zéér vriendelijk!
Super hotel waar het welbevinden van de gasten echt wel centraal staat.
Aan het zwembad wordt je zelfs bediend door personeel op inlineskates.
Tof animatieteam, niet opdringerig.
De dames van de 'Guest relations' komen regelmatig langs om de informeren of alles in orde is. En er wordt echt wel rekening gehouden met wat je zegt.
Meerdere zwembaden. Ook voor gasten die houden van rust is er een relaxpool voorzien. Dit hotel verdient een dikke 10/10.
Wifi werkt enkel goed in de lobby (maar je bent dan ook op vakantie, dus van ondergeschikt belang). Kinderanimatie zeer goed. Enkel de tieners vallen een beetje uit de boot wat animatie betreft.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Diva Premiere, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2016

Met vriendelijke groeten.