“Delphin hotel Lara”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Delphin Diva Premiere
Beoordeeld als nr. 9 van 235 hotels in Antalya
28 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In juni 2015 zijn we met onze 2 kids en een bevriend stel wederom naar Lara (Turkije) geweest. Na ons bezoek aan Limak gingen we nu voor Delphin Diva. Wederom een zeer mooi hotel. Mooi aangelegd en van alle gemakken voorzien (veel luxe). We hadden weer een hotel gezocht waar volwassenen maar ook zeker onze kids aan hun trekken zouden komen. Na te hebben ingecheckt kregen we onze kamer en die viel zeker niet tegen. Minpuntje was voor ons was dat hij iets groter mocht zijn. Met 2 volwassenen en 2 kinderen van 4 en 1 was het net te doen (maar dat zal wel komen dat we nog steeds onder de indruk waren van onze Limak suite). Voorzieningen en animatie waren super. Genoeg voor de kids (pretparkje, speeltuintje, eigen zwembad met glijbanen). Voor volwassenen groot mooi aangelegd zwembad en wil je iets zonder kids een afult only bsd. Eten en drank waren goed en pier bij de zee zeer aangenaam. Wel goed opletten rond het zwembad als het nat is. Heel glad en kans op uitglijden. Bedjes waren er in juni meer dan genoeg en je hoeft niet bang te zijn dat je dan geen bedje meer hebt. Ik kan nog wel even doorgaan maar zeker een aanrader. Zowel Diva als Limak waren ons goed bevallen en beide zijn zeker de moeite waard en je zult er zeker een heerlijke vakantie hebben.

Verbleef: Juni, 2015, reisde met familie
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Diva Premiere, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 januari 2016

Beste Gast,

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. Het is heel belangrijk voor ons zulesen hun ervaringen en indrukken. Uw punten verhoogd worden doorgestuurd naar de juiste afdeling. Alleen dan kunnen we onze service te verbeteren. We verheugen ons erop om u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

crm@delphinhotel.com

15 januari 2016 beoordeeld

Geweldig resort aan de turkse kust. Het eten is geweldig en ook heb je 7 al la carte restaurantjes waar je iedere avond mag gaan eten na gratis reservering. Het resort heeft meerdere zwembaden, tennisbanen en fitness faciliteiten. Ik heb hier in ieder geval 2 keer een geweldige week gehad.

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Diva Premiere, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 januari 2016

Beste Gast,

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. We verheugen ons erop om u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Crm@delphinhotel.com

15 juni 2015 beoordeeld

Voor de zesde keer geweest naar dit geweldige hotel.
En weer was alles zeer goed , het eten is zeer gevarieerd en erg goed. Bediening , hygiëne service etc . Ik kan GEEN MIN PUNTJE bedenken. Tot volgend jaar.

Kamertip: Zijzeezicht is erg mooi. Je kijkt uit op het zwembad en zee.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Diva Premiere, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2015

crm@delphinhotel.com

8 juni 2015 beoordeeld

Diverse keren bezocht, ook in mei 2015. Verbeteringen in de kwaliteit van de maaltijden en de presentatie doorgevoerd. De bar bij het zwembad zit op de verkeerde plek en zou verplaatst kunnen worden waardoor iedereen meer zicht heeft op de dansvloer. De livemuziek kan veel beter, middelmatige muzikanten met middelmatige muziek. Het management zou ook beter moeten letten op de kledingvoorschriften tijdens het avondeten in het restaurant. Gasten met korte broek en t shirts moet men weren. Verder niets dan lof over de service in het hotel.

Kamertip: Neem altijd zeezicht of halfzeezicht want dat is prachtig met zicht op de tuin.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met vrienden
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Diva Premiere, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2015

crm@delphinhoel.com

20 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een super de luxe hotel. Nette gerenoveerde kamers, goed eten, drankjes worden gebracht aan het zwembad. Hele fijne weken gehad hier. En niet ver van de luchthaven. Veel winkelcentra in de hoofdstraat achter het hotel.

Verbleef: Juli, 2014, reisde met familie
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Diva Premiere, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2015

28 januari 2015 beoordeeld

Wij zijn hier inmiddels al 8x geweest en dit hotel is een van de beste hotels in Lara beach.
Het personeel die er al jaren werken zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, de bediening is uiterst correct en snel.
aan het zwembad rolschaatst het personeel de gehele dag rond en zorgen ervoor dat je nooit zonder drinken zit.
Het eten is er zeer goed, er is voldoende en wordt ter plekke bereid door de koks.
Het eten is gevarieerd en voor elk wat wils het ontbijt is heel lekker de koks staan voor je klaar om iets lekkers te bakken.
Het zwembad is gezellig met zeer goede lounge bedden
er zijn redelijk goede sport faciliteiten en ook het binnen zwembad is heerlijk.
De kamers zijn perfect de bedden zijn heerlijk, schoon.
Er is een prima wifi verbinding gratis.
Gratis elke dag schone badhanddoeken.
Kortom veel beter ga je niet vinden.
wij gaan zeker weer!

• Verbleef: September, 2014, reisde met familie

29 november 2014 beoordeeld

Voor de vierde maal zijn wij naar dit hotel gegaan. Wanneer je een keer de luxe en kwaliteit van dit hotel hebt meegemaakt , wil je ieder jaar weer terug komen. Lara ligt erg gunstig tov de luchthaven en Antalya maar heeft ook zelf diverse shoppingmalls en bazaars.
Iedere dag kun je tussen vier en vijf uur de andere hotels van de Delphingroep bezoeken en echt het kan nog mooier en luxer wat we in Delphin Imperial hebben gezien.
Voor ons is Delphin Diva een top hotel waar we nog heel vaak hopen te komen.

• Verbleef: Oktober, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Antalya bekeken
op 0,1 km afstand
Delphin BE Grand Resort
nr. 34 van 235 in Antalya
357 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Delphin Diva Premiere geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Delphin Diva Premiere

Adres: Kemeragzi Mevkii, Antalya 07110, Turkije
Telefoonnummer:
Locatie: Turkije > Turkse mediterrane kust > provincie Antalya > Antalya
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 6 hotel aan het strand in Antalya
Nr. 6 spahotel in Antalya
Nr. 9 luxe hotel in Antalya
Nr. 9 romantisch hotel in Antalya
Nr. 10 familiehotel in Antalya
Prijsklasse: € 105 - € 433 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Delphin Diva Premiere 5*
Aantal kamers: 390
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Expedia, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Delphin Diva Premiere met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Delphin Diva Premiere Antalya
Delphin Diva Premiere Hotel Antalya

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?