Delphin Palace Hotel(Antalya)
Akra(Antalya)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 186 per nacht.

Delphin Imperial Hotel Lara(Antalya)
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 385 per nacht.

Gratis annuleren tot 22/07
Orbitz.com
Priceline
  • Gratis ontbijt
IC Hotels Green Palace(Antalya)
Cancelon
15 januari 2016 beoordeeld

Geweldig resort aan de turkse kust. Het eten is geweldig en ook heb je 7 al la carte restaurantjes waar je iedere avond mag gaan eten na gratis reservering. Het resort heeft meerdere zwembaden, tennisbanen en fitness faciliteiten. Ik heb hier in ieder geval 2 keer een geweldige week gehad.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Diva Premiere, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 januari 2016

Beste Gast,

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. We verheugen ons erop om u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Crm@delphinhotel.com

15 juni 2015 beoordeeld

Voor de zesde keer geweest naar dit geweldige hotel.
En weer was alles zeer goed , het eten is zeer gevarieerd en erg goed. Bediening , hygiëne service etc . Ik kan GEEN MIN PUNTJE bedenken. Tot volgend jaar.

Kamertip: Zijzeezicht is erg mooi. Je kijkt uit op het zwembad en zee.
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Diva Premiere, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2015

crm@delphinhotel.com

8 juni 2015 beoordeeld

Diverse keren bezocht, ook in mei 2015. Verbeteringen in de kwaliteit van de maaltijden en de presentatie doorgevoerd. De bar bij het zwembad zit op de verkeerde plek en zou verplaatst kunnen worden waardoor iedereen meer zicht heeft op de dansvloer. De livemuziek kan veel beter, middelmatige muzikanten met middelmatige muziek. Het management zou ook beter moeten letten op de kledingvoorschriften tijdens het avondeten in het restaurant. Gasten met korte broek en t shirts moet men weren. Verder niets dan lof over de service in het hotel.

Kamertip: Neem altijd zeezicht of halfzeezicht want dat is prachtig met zicht op de tuin.
  • Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Diva Premiere, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2015

Beste Gast,

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. Het is heel belangrijk voor ons zulesen hun ervaringen en indrukken. Uw punten verhoogd worden doorgestuurd naar de juiste afdeling. Alleen dan kunnen we onze service te verbeteren. We verheugen ons erop om u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

crm@delphinhoel.com

20 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een super de luxe hotel. Nette gerenoveerde kamers, goed eten, drankjes worden gebracht aan het zwembad. Hele fijne weken gehad hier. En niet ver van de luchthaven. Veel winkelcentra in de hoofdstraat achter het hotel.

Verbleef: juli 2014, reisde met familie
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Diva Premiere, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2015

28 januari 2015 beoordeeld

Wij zijn hier inmiddels al 8x geweest en dit hotel is een van de beste hotels in Lara beach.
Het personeel die er al jaren werken zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, de bediening is uiterst correct en snel.
aan het zwembad rolschaatst het personeel de gehele dag rond en zorgen ervoor dat je nooit zonder drinken zit.
Het eten is er zeer goed, er is voldoende en wordt ter plekke bereid door de koks.
Het eten is gevarieerd en voor elk wat wils het ontbijt is heel lekker de koks staan voor je klaar om iets lekkers te bakken.
Het zwembad is gezellig met zeer goede lounge bedden
er zijn redelijk goede sport faciliteiten en ook het binnen zwembad is heerlijk.
De kamers zijn perfect de bedden zijn heerlijk, schoon.
Er is een prima wifi verbinding gratis.
Gratis elke dag schone badhanddoeken.
Kortom veel beter ga je niet vinden.
wij gaan zeker weer!

• Verbleef: september 2014, reisde met familie