“superlekker”
Beoordeling van Gazetta Brasserie

Gazetta Brasserie
Geclassificeerd als nr. 9 van 1.287 Restaurants in Antalya
7 november 2017 beoordeeld

zeer lekker en verzorgd eten mooi restaurant en veel klassiekers er iedere dag gaan eten zeer vriendelijk top

25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Italiaans restaurant Gazetta hoort net als restaurant Vanilla bij het naastgelegen hotel Alp Pasa. Het eten is er erg goed. Ze hebben een pizza houtoven. De pizza's zijn erg lekker! Ook de voorgerechten waren goed, simpel maar heerlijke smaken, zoals dat hoort hij Italiaans eten. We hebben ook nog een hamburger geprobeerd en deze zijn ook aan te raden. Enige minpuntje was dat de bediening niet heel snel was, maar wel erg vriendelijk! Al met al een aanrader!

22 november 2016 beoordeeld

Gezellig restaurant op zeer korte afstand van Alp Pasa. Het eten is prima tegen een goede prijs. Op de avond dat ik er was vond er een live optreden plaats van twee artiesten (gitaar en dwarsfluit) wat erg aangenaam was. Het personeel is zeer vriendelijk en de bediening is vlot. Prima restaurantje.

11 november 2016 beoordeeld

Zeer lekker, top bediening ! Neem gerust de huiswijn hij is zeer lekker prijs kwaliteit!
Zachte jazz muziek op de achtergrond maakt te compleet .

20 augustus 2016 beoordeeld

Het is een restaurant in bekende kaleici in Antalya met goede prijzen en personeel. We zijn hier met aantal vrienden toevallig geweest en zijn tevreden thuis gekomen. Er zijn wel aantal min punten. Wifi in het restaurant werk niet goed en service was beetje traag bijvoorbeeld. Ze hebben ons verteld dat ze bezig zijn met de snelheid van de wifi. Ze hadden die dag minder personeel dan ze gewend waren daarom was het service beetje traag zeiden ze. OK we accepteren dat :). Maar verder was alles naar de wens. De pizza's waren echt lekker. Voor onze vegetarians vriendje hebben ze iets speciaals gemaakt. Dus vriendelijk! Bovendien hebben we een flesje wijn als kado meegekregen.

Reizigers die Gazetta Brasserie bekeken, bekeken ook

Antalya, provincie Antalya
Antalya, provincie Antalya

In Gazetta Brasserie geweest? Deel je ervaringen!