Beoordeeld op 23 mei 2016

Het Grand Zaman Garden hotel is gelegen aan de Ataturkstraat. Dit is een van de hoofdwegen van Alanya. Als je de weg oversteekt ben je vrijwel direct op het Kleopatra strand. Als je 10 minuten de straat doorloopt ben je in het centrum. Al met al een zeer gunstige ligging.

Het hotel heeft 2 zwembaden voor en achter. Het achterste zwembad heeft 3 glijbanen. Zowel voor en achter is er een bar en genoeg ligbedden (eind mei, begin juni).

De kamers zijn schoon en worden regelmatig schoongemaakt. Al zijn de muren wel wat gehorig. Het hotel heeft een sauna en hamam, hier heb ik geen gebruik van gemaakt dus daar kan ik niet over oordelen. De fitnessruimte was vrij basaal maar vodoende voor op vakantie.

Het eten was prima met name de desserts. Er mocht wat mij betreft iets meer variatie in het aanbod zijn. Het personeel is aardig en behulpzaam.

Ik raad dit hotel zeker aan voor jong en oud.

Kamertip: Een kamer met zicht op het achterzwembad is gunstiger qua geluidsoverlast van buiten
Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 10 april 2016

Het is een heerlijk hotel. Prima om net buiten alle drukte Alanya te leren kennen. Je wandelt zo de winkelstraat in of kan naar het strand. Het eten is prima en het zwembad is super te doen. Zowel de voor als achterkant van het hotel heeft een zwembad.

Datum van verblijf: juli 2015
GrandZamanHotels, Front Office Manager van Grand Zaman Garden Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2016

Thank you Pascal,It was nice to see your recommendation.

Beoordeeld op 29 maart 2016 via mobiele applicatie

zeer leuk hotel ook voor kinderen zwembad is klein maar voldoende om. lekker af te koelen ben er twee jaar geleden ook geweest met me zoontje nu een weekje met me vrouw zwembad dit keer in april erg koud dus meer naar het strand geweest is echt een mooi schoon strand en met een leuke strandtent van het hotel zelf maar eten en drinken hier niet gratis maar wel heerlijk koud en niet duur mooie ligbedden voor weinig en hele aardige eigenaar en bediening dus top ook de kamers zijn voorzien van airconditioning en worden goed schoongemaakt en eten is goed en gevarieerd

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 18 oktober 2015 via mobiele applicatie

dit is een prima schoon hotel zwembaden wat klein ben hier twee keer geweest een keer in augustus en dan in november allebei de keren zeer goede ervaring alleen in november het zwembad ijskoud dat was minder maar strand is echt lekker en de haven is heel gezellig ook nog een leuke tocht gemaakt met een piraten boot
enige nadeel vind ik de winkeliers die maar aan je trekken en lopen zeuren om. wat te kopen dit is voor mij de rede dat ik niet snel nog een keer zou gaan maar het hotel en het eten zijn echt goed

Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 18 september 2015

Vriendelijk personeel, ze spreken hun talen, het is schoon en netjes en het eten is er heerlijk. Dit hotel verdiend een uitstekend, ligging is ook prima, heel centraal dicht bij ze en het gezellige centrum

Kamertip: Kamers aan de achterkant, deze zijn rustig je hoort geen verkeer.
Datum van verblijf: oktober 2014