Grand Zaman Garden Hotel
  • Gratis parkeren
Titan Garden Hotel(Konakli)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
  • Restaurant
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 112 per nacht.

Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 110 per nacht.

Okan Tower Apart Hotel(Alanya)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
  • Aan het strand
smartline Numa Konaktepe Hotel(Konakli)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 176 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Grand Okan(Alanya)
Club Paradiso Resort(Alanya)
  • Inclusief ontbijt
Utopia World(Kargicak)
23 mei 2016 beoordeeld

Het Grand Zaman Garden hotel is gelegen aan de Ataturkstraat. Dit is een van de hoofdwegen van Alanya. Als je de weg oversteekt ben je vrijwel direct op het Kleopatra strand. Als je 10 minuten de straat doorloopt ben je in het centrum. Al met al een zeer gunstige ligging.

Het hotel heeft 2 zwembaden voor en achter. Het achterste zwembad heeft 3 glijbanen. Zowel voor en achter is er een bar en genoeg ligbedden (eind mei, begin juni).

De kamers zijn schoon en worden regelmatig schoongemaakt. Al zijn de muren wel wat gehorig. Het hotel heeft een sauna en hamam, hier heb ik geen gebruik van gemaakt dus daar kan ik niet over oordelen. De fitnessruimte was vrij basaal maar vodoende voor op vakantie.

Het eten was prima met name de desserts. Er mocht wat mij betreft iets meer variatie in het aanbod zijn. Het personeel is aardig en behulpzaam.

Ik raad dit hotel zeker aan voor jong en oud.

Kamertip: Een kamer met zicht op het achterzwembad is gunstiger qua geluidsoverlast van buiten
  • Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
10 april 2016 beoordeeld

Het is een heerlijk hotel. Prima om net buiten alle drukte Alanya te leren kennen. Je wandelt zo de winkelstraat in of kan naar het strand. Het eten is prima en het zwembad is super te doen. Zowel de voor als achterkant van het hotel heeft een zwembad.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
GrandZamanHotels, Front Office Manager van Grand Zaman Garden Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2016

Thank you Pascal,It was nice to see your recommendation.

29 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

zeer leuk hotel ook voor kinderen zwembad is klein maar voldoende om. lekker af te koelen ben er twee jaar geleden ook geweest met me zoontje nu een weekje met me vrouw zwembad dit keer in april erg koud dus meer naar het strand geweest is echt een mooi schoon strand en met een leuke strandtent van het hotel zelf maar eten en drinken hier niet gratis maar wel heerlijk koud en niet duur mooie ligbedden voor weinig en hele aardige eigenaar en bediening dus top ook de kamers zijn voorzien van airconditioning en worden goed schoongemaakt en eten is goed en gevarieerd

Verbleef: april 2015, reisde met een partner
18 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

dit is een prima schoon hotel zwembaden wat klein ben hier twee keer geweest een keer in augustus en dan in november allebei de keren zeer goede ervaring alleen in november het zwembad ijskoud dat was minder maar strand is echt lekker en de haven is heel gezellig ook nog een leuke tocht gemaakt met een piraten boot
enige nadeel vind ik de winkeliers die maar aan je trekken en lopen zeuren om. wat te kopen dit is voor mij de rede dat ik niet snel nog een keer zou gaan maar het hotel en het eten zijn echt goed

Verbleef: november 2014, reisde met een partner
18 september 2015 beoordeeld

Vriendelijk personeel, ze spreken hun talen, het is schoon en netjes en het eten is er heerlijk. Dit hotel verdiend een uitstekend, ligging is ook prima, heel centraal dicht bij ze en het gezellige centrum

Kamertip: Kamers aan de achterkant, deze zijn rustig je hoort geen verkeer.
  • Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner