“Top eten en top personeel”

Hakan Moonlight Restaurant&Metin
Geclassificeerd als nr. 4 van 655 Restaurants in Alanya
11 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker diverse kaart maar wel kwaliteit. Ik had iets bij het restaurant laten liggen en toen ik dat kwam ophalen wouden ze geen fooi aannemen.

Datum van bezoek: oktober 2018
hakanmoonlight, Sahibi van Hakan Moonlight Restaurant&Metin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2018

Thank you so much for your precious comment. We will like to see you again in our restaurant. Best Regards , Moonlight family

30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten en vriendelijk personeel vooral de kok metin! Zeker de moeite waard om hier eens een lekker hapje te eten.

Datum van bezoek: september 2018
hakanmoonlight, Owner van Hakan Moonlight Restaurant&Metin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2018

We’d be grateful if you would review us on TripAdvisor. It’s the world’s largest travel site, helping over 60 million visitors every month plan the perfect trip.

Our guests often tell us how helpful it is to read other people’s reviews before their visit. And we're always eager to hear what you liked and how we can improve.

Thanks again, and we hope to see you again soon. l writed same but l want many people read about for us

22 september 2018 beoordeeld

Al 6 jaar eten wij hier tijdens een vakantie in Alanya en het blijft een top restaurant waar ik keer op keer heerlijk eet. De service is top. Een aanrader!

Datum van bezoek: september 2018
hakanmoonlight, Owner van Hakan Moonlight Restaurant&Metin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2018

28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed, vriendelijk personeel. Gezellige sfeer en enorm lekker eten. Vooral de chef steak een echte aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2018
hakanmoonlight, Owner van Hakan Moonlight Restaurant&Metin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2018

Best Regards , Moonlight family

24 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De service is “on point”. Heel klantvriendelijk. Eten is erg goed voorbereid. Zeker waard om terug voor te komen.

Datum van bezoek: augustus 2018
hakanmoonlight, Owner van Hakan Moonlight Restaurant&Metin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2018

thanks

Reizigers die Hakan Moonlight Restaurant&Metin bekeken, bekeken ook

Alanya, provincie Antalya

In Hakan Moonlight Restaurant&Metin geweest? Deel je ervaringen!