TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 8 september 2019

Fantastisch hotel. Kom zeker terug. Maar geen kamer aan de kant van kamers rond 105. Mijn gehoor is zeer goed. Dus geen promo kamer volgende keer. Teveel geluid, waarvan weet ik niet. Ook met schuifpui dicht. Verder alles top.

Kamertip: pomo kamer gehad. wel geluid. Van wat weet ik niet. Heb zelf 'n heel goed gehoor. nr 105.
Datum van verblijf: september 2019
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager van Sunprime C-Lounge Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Dear HelmaHermens61 ,

Thank you for taking the time to leave us a five star review of our Sunprime C-Lounge Hotel,

We are really pleased to hear you enjoyed your stay with us.

We hope to welcome you again to Sunprime C-Lounge on your next trip to Turkey.

Kind regards

Sunprime C-Lounge Beach & Spa Hotel Team

Beoordeeld op 2 september 2019

2 weken verbleven in Sunprime C Lounge. Uitstekend hotel! Hygiëne is geweldig en alles is goed geregeld, personeel is ook ontzettend vriendelijk en groet je altijd met een lach. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: augustus 2019
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager van Sunprime C-Lounge Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2019

Beste arjanjameii,

Hartelijke dank voor uw tijd die u genomen heeft voor het schrijven van uw positieve ervaringen met Sunprime C-Lounge.

Wij hopen als uw weer een keer naar turkije komt ons weer een bezoekje brengt.

Sunprime C-Lounge Beach & Spa Hotel Team.

Beoordeeld op 24 augustus 2019 via mobiele applicatie

Geweldige vakantie gehad met mijn dochters. Personeel is lief en behulpzaam.. de kamers superschoon en netjes, en alles was te regelen.. er lag zelfs een pakje drinken met een sandwich klaar toen we laat in de nacht naar het vliegveld moesten...super! Kom zeker terug!

Datum van verblijf: augustus 2019
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager van Sunprime C-Lounge Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Beste Gies62,

Wij hopen als uw weer een keer naar turkije komt ons weer een bezoekje brengt.

Sunprime C-Lounge Beach & Spa Hotel Team.

Beoordeeld op 28 juli 2019

Het hotel is top, net al het eten, kamers, personeel en de ligging van het hotel. Nog even een pluim voor het personeel en met name Murat. Hij wist precies wat we wilden drinken, ontzettend aardig en fijne persoonlijkheid. Iedereen maakt een feestje van ons verblijf. Het was onze 7e keer hier en komen zeker nog terug.

Datum van verblijf: juli 2019
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager van Sunprime C-Lounge Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2019

Beste Gert P,

Heel erg bedankt dat je ons voor de 7e keer hebt verkozen en ook voor deze geweldige recensie. We zullen u graag weer ontmoeten.

Vriendelijke groeten.

Sunprime C-Lounge Beach & Spa Hotel Team

Beoordeeld op 23 juli 2019

2 weken verbleven. Hotel is precies zoals op de foto’s. Ruime en schone kamers, voldoende plek bij strand en zwembad en erg vriendelijk personeel, vooral Ahmet, een man die alles goed in de gaten houd en altijd un staat is voor een gezellig praatje of je alleen maar even goedemorgen of eetsmakelijk te wensen. Personeel weet al snel wat je graag drinkt, maar vraagt het toch altijd nog even netjes of dat nu weer is wat je wilt hebben.
Erg goed en gevarieerd eten, voor ieder wat wils.
Hotel ligt dicht bij het centrum en voor een groter centrum in alanya zelf betaal je maar 50 cent.
Iedere avond is er wel iets te doen bij het hotel, live shows of muziek, dit is tot ongeveer 11 uur, waardoor als je optijd naar bed wilt, dit ook mogelijk is.
Overdag bij het zwembad gevarieerde muziek, maar soms ook even rust. Zeker geen vervelende of harde muziek!
Hele dag door is er vanalles te halen, in de ochtend je ontbijt, tussendoor snacks zoals, salade, patatjes etc en natuurlijk ijsjes en koekjes bij de patisserie. Daarnaast heb je het middag en avond eten en 1 keer een á la carte avond, die je zelf mag inplannen. Verder kan je de hele dag door drinken halen.
Zeker een aanrader! Erg fijne vakantie gehad

Datum van verblijf: juli 2019
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager van Sunprime C-Lounge Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2019

Hallo x_mandyyy,

Wauw - bedankt voor deze geweldige 5-sterrenreview.

Het is zo leuk voor ons om positieve beoordelingen over ons hotel.

We zijn ook blij te weten dat je ons hebt aanbevolen.

We zouden het leuk vinden je hier weer te zien en zijn zo gevleid dat je van plan bent om terug te keren!

Vriendelijke groeten,

Sunprime C-Lounge Beach & Hotel Spa Team.