Beoordeeld op 25 april 2018 via mobiele applicatie

Deze hotel voor een week geboekt en het is mij super goed bevallen. Super mooie en moderne hotel met luxe kamers waar hygiëne op voorgrond staat. Bediening en personeel is goed. Klantvriendelijk , meegaand en behulpzame personeel.
Er zijn talrijke faciliteiten aanwezig, lobby, bar , poolbar, reataurants, cafe etc

Eten is heeelijk , je kan 3x per dag genieten van diverse maaltijden, voor iedereen is er wat en je hebt genoeg keuze mogelijkheid!

Prive stand aanwezig!

Locatie is niet ver , 5/6 km ver van stad, er rijden bussen voor 3 lira en anders 5 eueo per taxi

Kortom een aanrader!

Hamasa

Verbleef: april 2018, reisde met familie
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager van Sunprime C-Lounge Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Geachte Gast Hamasa/ Missfancyface,

bedankt voor de leuke bemarkungen. Tot de volgende keer, wens gezondheid.

Sunprime C-Lounge Team.

Beoordeeld op 5 december 2017

Prachtig nieuw adult only hotel met talrijke faciliteiten, voor elk wat wils. Het personeel is supervriendelijk, zowel in de lobby, in het restaurant, aan het zwembad, aan het strand, aan de bars, kortom overal. Zeker Ali kan je niet wegdenken. Hij is een meester in cocktails brouwen en kan iedereen entertainen, een super man dus. Ook is er geen rush om je handdoek te leggen want er is plaats genoeg. Ik zou het hotel aan iedereen aanraden. Het is zo goed dat wij volgend jaar terugkeren en dat doen we eigenlijk nooit. Wij zien graag andere regio's in Turkije maar dit hotel heeft ons zo bekoord dat wij het niet kunnen laten nog eens terug te keren.

Kamertip: Vraag zeezicht anders kijk je uit op de andere hotels.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager van Sunprime C-Lounge Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 december 2017

Dear Mien9070,

Thank you so much for your lovely feedback. We are very happy to hear that you had good time in Sunprime C-lounge. We look forward to see you next year again.

We want to wish you Happy Holidays and Happy New Year 2018!

Beoordeeld op 28 november 2017

De kamers zijn heel luxe en alles is zo schoon en het eten is ook heerlijk, het personeel is behulpzaam en vriendelijk en geen kinderen in dit hotel en dicht bij Alanya en een onderdoor gang via het zwembad naar het strand.

Kamertip: Zeezicht is mooi.
  • Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
SUNPRIMECLOUNGE, Halkla İlişkiler Müdürü van Sunprime C-Lounge Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 december 2017

Dear Lida W,

Thank you for staying with us during your holiday. It is so nice to hear that you enjoyed your stay and had good time. We hope to see you soon again!

Beoordeeld op 18 november 2017

Heel mooi hotel, met vriendelijk personeel.
Hotel is relatief nieuw. Mooie fitnessruimte.
Aan het strand een mooie steiger en mogelijkheid tot drinken.
Buffet was iedere avond erg verzorgd en smakelijk.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager van Sunprime C-Lounge Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 november 2017

Dear Jet H,

Thank you for choosing Sunprime C-lounge for your holiday and thank you for your nice words.

We look forward to see you soon again!

Beoordeeld op 14 oktober 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel geeft zijn cliënteel een warme gastvrijheid van de eerste moment bij het inchecken tot de laatste adieu moment . Het personeel spreekt vlot Engels , zelfs Duits en dat is voor de meeste gasten een grote hulp. Om te eten kan men zowel binnen als buiten plaats nemen en de keuken biedt elke dag iets nieuws aan . Zelfs Sushi op donderdag , ook een grote markt op deze dag in de straat. Er is ook een mooie Hamam en sportfaciliteiten zijn in overvloed aanwezig om de eventuele bijgekomen kilo’s weg te werken . Het publiek is eerder iets ouder in Oktober , maar de gasten zijn niet rumoerig en in het hotel overheerst een rustige en aangename sfeer. Wat een tof en een fijne vakantie gevoel verzekerd. Alles wordt netjes onderhouden . Via een kleine tunnel wandel je naar het strand waar een pier aangebouwd is ongeveer 50 m in zee uitloopt en plaats bied aan ongeveer 30 bedden . . Helaas zijn er wel wat rotsen aanwezig , maar het hotel heeft bij deze een goede oplossing voor de zeezwemmers . Ook is er een mooi zwembad ( water beetje koud )met voldoende ligstoelen voor elke gast . Geen hand doek leggen in de morgen en dat is fijn . Wat ik zeker wil aanmerken als een zeer positieve ervaring . Mijn matras was vrij zacht en de receptie heeft deze vervangen door een hardere waardoor mijn nachtrust optimaal was . Waarvoor dank . Ik kan dit hotel zeker aanbevelen .

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
SUNPRIMECLOUNGE, Guest Relations Manager van Sunprime C-Lounge Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 oktober 2017

Dear Janocum,

Thank you for your kind feedback. We are so happy to hear that you enjoyed your holiday. We look forward to see you soon again!