“Fantastisch eten”

Olivia Gourmet Restaurant & Cafe Bar
Reserveren met
Olivia Gourmet Restaurant & Cafe Bar is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 4 van 621 Restaurants in Alanya
Keukens: Mediterraan
22 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Olivia, een van de beste restaurants van Alanya. Probeer de fajitas eens, heerlijk en met 3 sausjes erbij. Als toetje een cakeje met daarin chocoladesaus, hemels

Sakir K, Yönetici van Olivia Gourmet Restaurant & Cafe Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 april 2018

Thank you for your visiting us,and kınd rewiv.We Wısh you Welcome again.

19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoi hoi wij hebben heerlijk gegeten bij olivia!
Ze hebben een pick up service en hebben ons netjes bij het hotel opgehaald 20 kilometer verderop. Bij aankomst bij het restaurant zijn we zeer netjes ontvangen en werden we netjes naar de tafel gebracht.we kregen 2 heerlijke tan broden en hebben nog een paar voorgerechten besteld gamba's en nacho's deze waren heerlijk.
Aangekomen bij het hoofdgerecht hadden we een t-bone 2x de Argentijnse steak een fajitta en de kids 2x een pizza en een Cheese burger en een kids menu kipnuggets met patat ik kan niet anders zeggen dat de biefstuk en de t bone van uitstekende kwaliteitg was ook de kids hebben heerlijk gegeten dit restaurant was erg goed en lekker we waren met 8 mensen 4 volwassene en 4 kids met gratis ophaalservice nog geen 500 lira kwijt omgerekend 125 euro superservice. Ik zou zeggen hou deze kwaliteit vast jongens en hoop dat we weer snel kunnen eten bij jullie groetjes Raymon van Wakeren

Sakir K, Yönetici van Olivia Gourmet Restaurant & Cafe Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 oktober 2017

Thank you for your Complimnets about our food and Service Welcome back.

15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier voor 10 dagen, het uiterst vriendelijke personeel (dat we kennen van een ander restaurant) zorgde ervoor dat we hier terrecht kwamen.

Enorm goed verzorgd eten! Geserveerd met de vriendelijkheid van het personeel. Zorgt ervoor dat we hier tijdens ons verblijf zeker terug gaan komen!

Prijs viel me enorm mee, kwaliteit is top!

Thank you for visit and thank you for takıng your time to write a good rewiv.Hope to see you next time.

15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit jaar was mijn 14e keer in Alanya, dus ik ben al redelijk bekend met de restaurants in de omgeving. Nog nooit heb ik ergens zo lekker gegeten als bij dit restaurant. Ook het personeel is uiterst vriendelijk en netjes. Een echte aanrader!

21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is heel lekker, het personeel is erg vriendelijk en de ligging is perfect op loopafstand van het centrum.
Zeker weten een aanrader!!

Thank you for your visiting us,and kınd rewiv.We Wısh you Welcome again.

Reizigers die Olivia Gourmet Restaurant & Cafe Bar bekeken, bekeken ook

In Olivia Gourmet Restaurant & Cafe Bar geweest? Deel je ervaringen!