“gezellig en lekker eten”

Vintage Brasserie & Winehouse
Geclassificeerd als nr. 6 van 655 Restaurants in Alanya
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
19 mei 2016 beoordeeld

Op aanraden van tripadvisor gaan eten en een fijne avond gehad in een knusse brasserie waar we een heerlijk stuk vlees hebben gekregen met vriendelijke bediening.Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: mei 2016
Vintage-Alanya, Yönetici van Vintage Brasserie & Winehouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2016

Hi Rina, thank you for your visit and recommendation. Hope to see you again

14 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Op TripAdvisor is dit restaurant de nr 1 van Alanya. Dat is het naar mijn mening niet. We hebben zeker goed gegeten. Ze bieden echt een mooie alternatieve kaart aan t.o.v. alle standaard restaurants in de stad. Met name de wijnkaart is uitstekend en de eigenaar heeft er verstand van.
Wij hebben gekozen voor de Thai-beef, een entrecote en een zeebaars. Mooi opgemaakte broden, goed van smaak maar net niet goed genoeg om het beste restaurant van Alanya te zijn

Datum van bezoek: december 2015
Vintage-Alanya, Yönetici van Vintage Brasserie & Winehouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 december 2015

Thank you for your visit and feedback, hope to see you again.

30 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

In middag gegeten met me vriend .. Was wel benieuwd naar nr 1.. 37 graden en geen airco :( maar wel een heerlijke soep genomen (crème vis soep) de icetea was wel cheap smaakje . Vriendelijk personeel ongeacht de warmte en zorgde dat 2 fans op ons gericht stonden zodat het uit te houden valt :)

Datum van bezoek: augustus 2015
Vintage-Alanya, Yönetici van Vintage Brasserie & Winehouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2015

Thank you so much for your visit and we wish you back next time you are around.

20 augustus 2015 beoordeeld

De eigenaar is super aardig en legt alles goed uit mbt het eten en de wijnen. Echter vonden wij het eten niet echt lekker. Het was prima maar niet voor herhaling vatbaar. We begonnen met tapas, dat was matig. Niet echt de tapas zoals wij het kende. Op de courgette zat teveel droge kruiden. Dat was echt niet lekker.
Als hoofdgerecht hadden wij een botervisje en een entrecote. De botervis zat weinig smaak aan en de saus ook niet. Die was overigens ook veel te dun.

De service is wel goed. Leuke bediening, aardige mensen en super aardige eigenaar, maar eerlijk is eerlijk het gaat om het eten. 5 sterren voor de service maar een 3 gemiddeld alles bij elkaar.

Datum van bezoek: augustus 2015
Vintage-Alanya, Yönetici van Vintage Brasserie & Winehouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2015

Mrs Kyra Im sorry to hear that and thank you for your feedback. its important for us to get your feedback. I would like to welcome you back for a better experience.

18 augustus 2015 beoordeeld

Echt de beste tent die we in twee weken Alanya zijn tegengekomen. We hebben er twee keer gegeten. Kwaliteit van de gerechten is uitstekend. Geen dunne, taaie doorbakken plakjes vlees, maar mooie dikte en alles was supermals en met liefde bereid. Mooie wijnkaart en een eigenaar die weet wat hij doet en weet waar hij het over heeft. Hij heeft twee tuinen buiten Alanya waar hij de meeste veel groente en kruiden voor zijn gerechten zelf kweekt. De aardappeltjes uit eigen tuin waren echt fantastisch.

Datum van bezoek: augustus 2015
Vintage-Alanya, Yönetici van Vintage Brasserie & Winehouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2016

Thank you so much Frank, wellcome again next time .

Reizigers die Vintage Brasserie & Winehouse bekeken, bekeken ook

Alanya, provincie Antalya

In Vintage Brasserie & Winehouse geweest? Deel je ervaringen!