“Lekker eten vriendelijke mensen!”
Beoordeling van Casper Restaurant & Bar

Casper Restaurant & Bar
Geclassificeerd als nr. 26 van 646 Restaurants in Alanya
Keukens: Indiaas, Mexicaans, Turks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier lekker gegeten, wij hebben een mix grill en lamskoteletjes besteld. Bij de gerechten maar smakelijk. De entourage is een beetje kitscherig, maar het eten is goed en de prijzen zijn aan de lage kant.

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele goede bar en restaurant heel vriendelijke mensen en goede service hebben alle Nederlandse tv zenders dus hoeft geen voetbal wedstrijd te missen

24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurant , erg leuk personeel en zeker goede service!! We zijn een keer ergens anders gaan eten maar persoonlijk tipte er niks aan CASPER!
zeker de moeite waard!!!

31 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste in alanya !
Super personeel en goeie service.
Zeker een aanrader om heen te gaan als je in de buurt bent.

27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een super tijd gehad bij Jasper. Super vriendelijk personeel en goed eten. En natuurlijk niet te vergeten de overheerlijke cocktails

Reizigers die Casper Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

Alanya, provincie Antalya

In Casper Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!