Beoordeeld op 19 augustus 2015

Appartement was superschoon, iedere dag werd schoongemaakt en werden er schone handdoeken aangeleverd. Alle personeel vriendelijk en behulpzaam. Locatie op 200 meter van het strand, supermarkten (ook een grote), restaurants en aquapark. Ontbijt ontzettend gevarieerd en lekker, op tafel geserveerd. Ook 2 keer gedineerd, ook prima. Gezellige sfeer.
Enige minpuntje is dat het zwembad alleen in de morgen zon heeft. Een hotel waarbij je je op gemak voelt.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 16 juli 2015

De kamer was strak netjes schoon modern
Het ontbijt subliem, werd netjes op tafel geserveerd
Centraal gelegen, loopafstand van Kleopatra beach maar ook
loopafstand centrum.
Aangezien checkout om 12 uur was en we pas savonds vertrokken werd er moeite gedaan om 1 kamer te kunnen behouden tot 16.00 uur

• Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 21 mei 2015 via mobiele applicatie

Dit kleinschalige hotel is perfect voor stellen en families die niks moeten hebben van de grote all-inclusive formules. Je voelt je gelijk welkom door het zeer vriendelijke personeel.

Er zijn twee soorten kamers; appartementen met een kamer zonder balkon en die met twee kamers met balkon. Wij kozen voor de laatste en waren verbaast over de grootte en luxe.

Het hotel is vorig jaar opgeleverd en dat is te zien. Alles is nieuw en smaakvol ingericht.

Het enige minpuntje is dat het uitzicht niet super is, maar als je niet veel tijd op je kamer spendeert is dat geen probleem.

Het ontbijt is een compliment waard. Alles vers en aan tafel geserveerd. Echt een aanrader dus.

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 26 januari 2015

Luxe hotel met uitstekende service. 200 meter van het strand en supermarkt en restaurants om de hoek.Kamers nieuw en luxe,het ontbijt word op je tafel geserveerd je tafel staat helemaal vol met alles wat je maar Wenst. Ons kleine aandachtspunt zou zijn dat de prachtige gordijnen niet helemaal afsluiten en er is geen afzuigsysteem in douche toilet ruimte.

• Verbleef: januari 2015
Beoordeeld op 3 september 2014

Een erg mooi, schoon en ruim hotel met vriendelijk persooneel! Het ligt op 2 minuten lopen van kleopatra beach. Voor herhaling vatbaar en beveel iedereen aan om hier te verblijven. Ps ook een erg goed kwaliteit- prijs verhouding het eten was erg lekker en niet duur. De receptie was 24 uurs dus dat was fijn en voor het uitgaan was je ook op loopafstand. Ik heb erg genoten van me verblijf en kom volgend jaar zeker weer terug!

• Verbleef: augustus 2014