Beoordeeld op 26 september 2016 via mobiele applicatie

Een tophotel met prima personeel en een onwijs goed restaurant met veel keuze en een constant wisselende buffetten.
Kamers zijn voorzien van alle gemakken en worden dagelijks schoon gemaakt en voorzien van schone badhanddoeken.
Het zwembad en omgeving is super schoon en word dagelijks gereinigd.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 31 augustus 2016 via mobiele applicatie

Mijn eerste vakantie alleen, dit is erg goed bevallen in Kahya hotel.
De kamers zijn prima, iedere dag schone handdoeken en er wordt elke dag gestofzuigd ed.
Eten is goed te doen, ik lust alles, dus geen problemen met het eten.
Het strand ligt op een paar meter afstand en de bedjes kosten zo een 5 lira per dag.
Ook het centrum en de haven liggen op loopafstand.
Volgend jaar is de planning hier terug te gaan met vrienden die ik daar heb leren kennen!

Verbleef: augustus 2016, reisde alleen
Kemal K, Genel Müdür van Kahya Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2016

Thanks for your interesting :)))

Beoordeeld op 28 augustus 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel, mooie ligging (direct aan de boulevard en vlakbij het centrum), goed eten en super aardig en behulpzaam personeel. Kamer / hotel iets gedateerd maar is zeer schoon. Zwembad is iets aan de kleine kant maar heeft een "eigen" stranddeel waar je voor 2 euro per dag een bedje kan huren. Voor herhaling vatbaar!

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie

Thanks for your interesting :)))

Beoordeeld op 6 juli 2016

Voor de zesde keer dit hotel bezocht. De ligging is geweldig, tussen de restaurants en winkels, tegenover het strand.
Kamers zijn schoon, maar het meubilair raakt wat gedateerd.
Eten is goed, maar in vergelijking met de vorige keren, minder variatie.
Er was geen tot weinig animatie.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 juli 2016 via mobiele applicatie

Boven verwachting zuiver/schoon. Deels vriendelijk personeel behalve op de receptie. All inclusive hotel maar tijdens zes daags verblijf,maar een keer hier gegeten. Eten was zeker niet slecht maar tijdens vakantie eet ik graag a la carte. Geen lange rijen gezien voor buffet dus ook dat een pluspunt. Zwembad geen gebruik van gemaakt daar half Nederland letterlijk met de ligbedden op de rand van het bad gaan liggen en het onsmakelijk te zien is hoe de mensen zich het zwembad inworstelen nadat ze teveel gegeten hebben en daarna uren daar liggen onder de parasol in de zweetlucht van de buren. Zeer veel leuke restaurantjes en cafeetjes op loopafstand en ook, allemaal betaalbaar. Zijn al eerder in die plaats geweest en wisten waar wat te doen is dus, auto gehuurd. Locatie is werkelijk perfect, strand heerlijk, met betaalde ligbedden, parasols en bediening voor drankjes. Kamer voorzien van alles wat je nodig hebt en wij hadden een mooi groot balkon op een hoek. Geen nieuwe kamer maar wel schoon en elke dag wordt er gereinigd. Tip: leg een euro of 5 neer per dag voor de poetsdames en je hoeft de minibar inhoudt niet te betalen plus ze geven de kamer nog meer aandacht. Voor de echte koffie drinkers, duits koffie zaakje in straatje naast Otel Sara.
Wij hebben hebben ongeorganiseerd geboekt : vlucht / transfer / hotel / autohuur allemaal zelf geregeld. Is goedkoper en liep perfect. Met tweeën zes dagen 680 euro all incl en incl huurauto voor drie dagen.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner