“Gezellig en Goed”

Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld

ga er gewoon heen en Oordeel maar zelf ,
wij kunnen wel zeggen dat het geweldig is voor ons maar dat kun beter zelf beoordelen

Datum van bezoek: september 2019

10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in de buurt bent, ga hier dan zeker eten! Wat een heerlijke avond hebben wij gehad. Buiten dat het eten voortreffelijk was, was de sfeer geweldig ! Iedereen die daar werkt lacht de hele tijd, proberen Nederlands met je te praten en dollen wat af met je. Ook nog getrakteerd op een dansje kon onze avond niet meer stuk! Theo, Sabine, Bobby en Frank (Jan Jop Jansen) en alle andere medewerkers, dank je wel voor de kers op de taart op onze vakantie! En voor het ophalen in Alanya, want dat doen ze ook nog!

8 augustus 2019 beoordeeld

Lekker gegeten. Daarna gezellig gedanst met personeel echt een top tent ! Aanrader om heen te gaan voor een super gezellige avond!

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je kind zin heeft in een frikadel en friet kan je hier uitstekend terecht. Vriendelijke bediening, aardig personeel dat leuk met kids om gaat. Voor de volwassenen hebben ze ook genoeg. De mixed gril was meer dan genoeg en ging er goed in !!! De doner van kip smaakte top. Natuurlijk krijg je van te voren het bekende Turkse brood met de smeerseltjes ook hier was deze weer lekker

4 augustus 2019 beoordeeld

Het eten is altijd goed en lekker.
Hele gezellige sfeer en superleuk voor kinderen met speelhoek om te spelen.

Reizigers die Theo's Place restaurant & bar bekeken, bekeken ook

Alanya, provincie Antalya

In Theo's Place restaurant & bar geweest? Deel je ervaringen!