“GE-WEL-DIG”

Keukens: Bahamiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
24 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Titel zegt voldoende! Met mijn vrouw wezen eten (zelf is ze een moeilijke eter). Ze vond het heerlijk en ik ook! Het personeel is super sociaal en gezellig! De eigenaren zijn ook betrokken met de gasten! Prima sfeer overal.

8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag en morgen gaan wij bij Theo eten, waren wij hier maar eerder opgekomen.

Het personeel is lekker gek en maakt er een belevenis van. Binnen de kortste keren dikke vrienden met die gasten, Eddie

Via Facebook een berichtje gestuurd of wij konden reserveren en zelfs een pick up is mogelijk.

Eten was fantastisch, Turks-Nederlands-Mexicaans-Italiaans. Alles is mogelijk. De cocktails waren ook zeker een aanreden.

Bedankt Sabine en Theo voor een klein stukje Nederlands (eten) vertrouwen in Alanya!

Toiletten btw, de schoonste tot nu toe in Alanya!

16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier 2 keer wezen eten.
Heerlijke biefstuk met kruidenboter!!
Een aanrader.
Menukaart in diverse talen en een uitgebreide keuze.
Zeer vriendelijke bediening, en ze zijn wel in voor een geintje.
Tevens alle 4 een gratis coctail gekregen, héérlijk!!

Groetnis ût Fryslân.

3 juli 2018 beoordeeld

Overheerlijk eten in dit restaurant. Personeel is aardig en vriendelijk. Nederlands gesproken. Kortom voor gezelligheid en goed eten....the place to be

21 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier al jaren in onze vakantie. Soms twee keer in onze vakantie. Onze pubers, vinden het ook altijd weer gezellig om hier heen te gaan. Super vriendelijk personeel en heerlijk eten. Voor een gezellig avondje uit kun je hier terecht. En ze hebben ook pick up service. Komen ze je gewoon voor de deur van je hotel ophalen en je wordt ook weer netjes terug gebracht. Ze hebben heerlijk eten. Personeel spreekt Nederlands en ze hebben ook lekker Hollands eten. Je kunt via messenger Facebook reserveren. Ik zeg gewoon doen

Reizigers die Theo's Place restaurant & bar bekeken, bekeken ook

In Theo's Place restaurant & bar geweest? Deel je ervaringen!