“Aanrader”
Beoordeling van Prima Restaurant Bar

Prima Restaurant Bar
Geclassificeerd als nr. 2 van 655 Restaurants in Alanya
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
17 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

1 van de beste restaurantje in Oba Alanya , zeer lekker gegeten, zeer verzorgd gebracht door een supervriendelijke baas, aan te raden als je lekker vers wilt eten!!

Datum van bezoek: september 2018
Raif G, Owner van Prima Restaurant Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2018

Dear natuurgenieter,

Thank you for your nice words, you are very kind. It was a great pleasure for us serving you and we are looking forward to seeing you soon again in Prima Restaurant.

29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met recht de nummer 1 op tripadvisor. Een vriendelijke gastheer en bijzonder gastvrij personeel. We hebben heerlijk gegeten!!

Datum van bezoek: augustus 2018
Raif G, Owner van Prima Restaurant Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2018

Dear Sandmannn12,

23 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het lezen van de recensies zijn wij hier wezen eten. Vriendelijk ontvangst, leuk personeel en heerlijk eten. Zeker een aanrader :)

Datum van bezoek: augustus 2018
Raif G, Owner van Prima Restaurant Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2018

Dear Birke,

22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima is 1 van de beste restaurants in Alanya. De aangename sfeer, de bevlogen gastheer én natuurlijk het heerlijke eten en wijnen zijn zeer zeker de moeite waard om te gaan eten of eigenlijk moet ik dineren zeggen!

Datum van bezoek: augustus 2018
Raif G, Owner van Prima Restaurant Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2018

Dear Marion,

13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier als gezin al meerdere jaren. Wij zijn zeer te spreken over het vriendelijke personeel, gastvrijheid, mooie Turkse wijnen en heerlijke gerechten. Vooral de gegrilde biefstuk met aardappelpuree en zwarte rijst is een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2018
Raif G, Owner van Prima Restaurant Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2018

Dear Desireewijtman,

Thank you for your nice words, you are very kind. It's always a great pleasure for us serving you and your lovely family, and we are looking forward to seeing you soon again in Prima.

Reizigers die Prima Restaurant Bar bekeken, bekeken ook

Alanya, provincie Antalya

In Prima Restaurant Bar geweest? Deel je ervaringen!