“heerlijk eten ”
Beoordeling van Prima Restaurant Bar

Prima Restaurant Bar
Geclassificeerd als nr. 1 van 639 Restaurants in Alanya
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

wij hebben weer heel erg lekker gegeten ook de wijn was uitstekend. wij komen weer terug. de tournedos was geweldig mals zalig groetjes.

Raif G, Owner van Prima Restaurant Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2017

Dear Raymond,

Thank you for your very nice words, you are more than kind. It always a great pleasure for us serving you and your family. We are looking forward to seeing you soon again in Prima.

5 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en de eigenaar is super vriendelijk en helpt en adviseert bij het uitzoeken van gerecht en drank, komen hier zeker nog eens terug

Raif G, Owner van Prima Restaurant Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juli 2017

Dear Hans,

Thank you for your nice words, you are very kind. It was a pleasure for us serving you and we are looking forward to seeing you soon again.

15 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden even wat drinken en vonden dit restaurant bij de markt in Tosmur. Vriendelijke ontvangst en hebben ook maar gelijk eten besteld. Zeer verrassend, heerlijke cheeseburger met bacon, verse gebakken aardappeltjes erbij en ook de broodjes met tuna waren overheerlijk. Kregen nog thee, koffie of ijs aangeboden. Al met al een ervaring om zeker naar terug te komen

Raif G, Sahibi van Prima Restaurant Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juni 2017

Dear Yvonne,

Thank you very much for your nice words, you are more than kind. It was a great pleasure for us serving you and we are looking forward to seeing you soon again in Prima.

13 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben erg goed gegeten bij Prima, vriendelijk en ervaren personeel. Heerlijke voorgerechtjes gekregen en erg lekker hoofdgerecht! Echte aanrader en volgens de door ons bekende kwaliteit geholpen en gegeten.

Dear Natjuuh,

Thank you for your nice words, you are more than kind. It was a great pleasure for us serving you and we are looking forward to seeing you soon again.

28 september 2016 beoordeeld

Ze raden zelf aan om geen voorgerecht te nemen, want dit is inbegrepen, 3 kleine lekkere hapjes, hoofdgerechten zijn prima verzorgd, als specialiteit krijg je zwarte rijst, heel lekker, minpuntje is de koffie, met zulk verfijnd eten, zou een echte koffie ipv nescafe of cappucino uit een zakje toch een aanrader zijn, en alleen bij black nescafe krijg je degustiefje

Raif G, Owner van Prima Restaurant Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2016

Dear Cotro,

Thank you for your nice review, you are more than kind. I t was a big pleasure for us serving you and we are looking forward to seeing you again soon in Prima.

Reizigers die Prima Restaurant Bar bekeken, bekeken ook

Alanya, provincie Antalya

In Prima Restaurant Bar geweest? Deel je ervaringen!