“super”

Keukens: Sushi, Frans, Hedendaags, Fusion
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
22 maart 2018 beoordeeld

top restaurant, altijd reserveren anders geen plaats, het is niet zo groot. Men is beroemd om de verse sushi gerechten. Hebben ook een ruime collectie heerlijke wijnen.

Datum van bezoek: maart 2018

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verfijnd dineren, prijs / kwaliteit top
Niet te missen als je in regio Alanya vakantie viert.
Aanrader, menu voorstel altijd schitterend
Sushi kan er ook en geloof me, super in het kwadraat.
Best reserveren.

Datum van bezoek: augustus 2017
19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten. Echt verfijnd. Obers die fier zijn op hun job en met alle vriendelijkheid je bedienen.
Lekkere wijn! Lekkere sushi!!! Kortom zalig genoten...

Datum van bezoek: september 2017
3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanrader gegeten bij Seasons vanavond. Wij hebben heerlijk 3 gangen a la carte gegeten. Wat een top gerechten! Super smaken en nette bediening. Wij hebben erg genoten van deze avond. Omgerekend voor om en nabij de 100 euro gegeten met z'n 2en + een fles Turkse Sauvignon Blanc, ook heerlijk ! Echt een aanrader

Datum van bezoek: augustus 2016
31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een heerlijk 5 gangen diner gehad eerst een amuse toen allemaal dagverse kleine hapjes met mooie wijnen het wassen erg lekker.

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Seasons Restaurant bekeken, bekeken ook

In Seasons Restaurant geweest? Deel je ervaringen!