“hoog op de ranglijst en hele gunstige prijzen !!”
Beoordeling van Picasso Restaurant

Picasso Restaurant
Geclassificeerd als nr. 47 van 655 Restaurants in Alanya
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
23 mei 2017 beoordeeld

voor jong en oud ,!!!
een uiterst gezellig en goed betaalbaar restaurant! 27ste plats van de 248!!
wij werden weer uiterst hartelijk behandeld,hallo papa en mama Holland ,en met een stevige omhelzing!
ze hebben een een ophaal en terugbreng service!
vraag naar je extra's(oa een gratis cocktail na je eten !!
de Attaturk straat vanaf het Kleopatra strand volgen,
totdat je aan de linkse kant van de weg een doctors med. post ziet met rode verlichting, meteen de straat daarna links in en na ongeveer 80m aan de rechtse kant zie je het restaurant
echt heel veel keus!!!

27 september 2016 beoordeeld

Groot en mooi restaurant waar je kunt eten met op de achtergrond de levendige haven van Alanya met in de avond de prachtig verlichte boten en de burcht. Vriendelijk personeel, een uitgebreide kaart waar veel aandacht wordt gegeven aan de gerechten.

gulhan33, Yönetici van Picasso Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2016

Dear Guest,

Thank you for your nice comment, you are very kind. It was a great pleasure serving you. We are looking forward to see you again soon in Picasso. :)

best regards,
Gulhan GUL

11 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant en een goede sfeer het eten is er ook lekker ik had zelf de eerste keer de fajitas deze ware. Heerlijk zijn er zelfs een tweede x geweest.
Echt een aanrader kwa kwaliteit steekt dit restaurant boven de rest uit

gulhan33, Yönetici van Picasso Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2016

thank you very much to good comment for us. hope to see you very soon :)

19 mei 2016 beoordeeld

Top!We werden meteen weer herkend, en door de baas en al het personeel heel hartelijk begroet met Hallo papa en mama Holland, kregen meteen een consumptie !
zeer uitgebreide menukaart en ontzettend lekker eten en lekkere cocktails.
een heerlijk opgeblazen" brood "met maanzaad,met 3 dip schaaltjes,als gratis voorafje! Gratis gemengd gesneden fruit na,en ondanks het altijd volle restaurant komt er regelmatig iemand, waaronder ook the Boss vragen, of het smaakt ,je wordt heel persoonlijk en welgemeend hartelijk benaderd !!
ik ga normaal het liefst naar verschillende eetgelegenheden,maar in Alanya alleen maar naar Picasso.Want een gezelliger restaurant met zulk lekker en betaalbaar eten ,kan er niet zijn !
Je wordt zelfs als je dat wilt gratis opgehaald, en ook weer terug naar je Hotel gebracht!Als je er naar toe gaat doe ze dan de groetjes van papa en mama Holland vooral aan Ozzi, Simon en de Boss!!
O ja 1x per week een optreden van een paar buik danseressen,
en een gratis excursie naar het Kasteel !!

hey ı am Gulhan thank you very much to good comment for us. we have all the best guests in the world . hope to see you very soon :)

11 mei 2015 beoordeeld

De eerste dag van onze vakantie , er de eerste eens langs gelopen en besloten er 's avonds naar toe te gaan was meteen voor herhaling vatbaar.
lekker eten ,
het uiterst vriendelijke personeel ,dat regelmatig optrad, persoonlijke aandacht en ook nog extraatjes een gratis voorgerechtje en een consumptie wat vers fruit .
Blij dat we daar meteen naar toe zijn gegaan en de rest van de week ook weer !
'n volgende keer in Alanya weten we nu al waar we gaan eten!! P I C A S S O!!

gulhan33, Yönetici van Picasso Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2015

Thank you so much for good comment us :) we love you we hope to see you again. take care yourself see you :)

Reizigers die Picasso Restaurant bekeken, bekeken ook

Alanya, provincie Antalya

In Picasso Restaurant geweest? Deel je ervaringen!