“Verjaardag etentje”

Geclassificeerd als nr. 16 van 642 Restaurants in Alanya
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

3e keer hier gegeten en wat is het heerlijk!
Top service, leuke gezellige mensen en wat een uitzicht Zeker een aanrader!

23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de beste restaurants in Alanya. Het eten is heerlijk. Zeer klantvriendelijk. Het uitzicht is fantastisch je hebt uitzicht over de haven. Je kan kiezen tussen verschillende soorten gerechten zowel turks als mediterraans. Zeker een aanrader ben er al inmiddels 3 keer geweest :)

23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste restaurant in Alanya!
Van uitzicht, tot aan het eten. Gastvriendelijke mensen en het eten is echt top hier, zeker een aanrader! Ben hier zelf al 4 keer geweest en toch blijft het me iedere keer bij.

23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was het lekkerste en beste restaurant waar we hebben gegeten!! We waren hier 2 weken en hebben steeds ergens anders gegeten, maar hier zijn we al 2 keer geweest, zo lekker en gastvriendelijk!! Uitzicht op de harbour was ook prachtig!! We loved it (: garnalen in knoflook is zeker een aanrader!

23 september 2017 beoordeeld

Het eten is prima en de menukaart erg overzichtelijk. De belangrijkste reden dat wij
dit restaurant bezochten was de ligging, het uitzicht was formidabel en op een warme dag altijd een erg verkoelende wind vanuit zee. .Klasse, Mustafa en Hakan!! ..

Reizigers die Father and Son Place & Iskele Sofrasi bekeken, bekeken ook

In Father and Son Place & Iskele Sofrasi geweest? Deel je ervaringen!