“Heerlijke eten en erg sfeervol”
Beoordeling van Elite restaurant

Elite restaurant
Geclassificeerd als nr. 37 van 658 Restaurants in Alanya
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
20 augustus 2018 beoordeeld

Er is veel keuze qua eten en je hebt hier heerlijke cocktails. De ligging is perfect, dichtbij het strand in een toeristisch gebied. Het personeel verzorgt elke avond een aantal dansjes om de gasten te vermaken en kent zijn gasten.

Datum van bezoek: augustus 2018

11 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten omdat we daarna met de kabelbaan naar het kasteel wilden gaan. Het restaurant ligt tegenover de ingang van de kabelbaan. Het eten was erg lekker en de bediening vriendelijk en zelfs Nederlands sprekend.

Datum van bezoek: juni 2018
5 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een heerlijk restaurant. Het eten was perfect, lekker van smaak. De bediening erg aardig, niet opdringerig. Je kreeg zelfs een Nederlandse menukaart. Er was live muziek, super het geluid was goed niet te hard. De prijs van het eten was goed. De hygiëne was top. We zullen zeker nog eens terug gaan.

Datum van bezoek: april 2018
26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is met twee andere de beste van Alanya. We worden steeds verrast door het heerlijke eten de gastvriendelijkheid en het zeer betrokken personeel. Het is een top keuken waar he geen darm problemen van krijgt. Alles is aan te bevelen. Eten en drinken. Een must have is de Irisch coffee. WC is zo netjes al een bezoek waard. Efes van de tap heerlijk biertje maar hebben ook andere smaken en soorten. Je moet er geweest zijn. Ps vergeet niet de champignonsoep te proeven. Overheerlijk
Een top restaurant. Je kunt immers ook nog boeken in het appartement boven Elite het Havana Appart Otel. Daar komen we nu al 6 jaar.
Uitzicht op zee en tegenover de nieuwe Teleferik de kabelbaan naar het kasteel vanaf sept 2017 .....

Datum van bezoek: augustus 2017
25 mei 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten , vriendelijk personeel , live muziek op zaterdag ,sfeervol ingericht en aan het eind van de avond een dansje van het hele personeel ....heel erg leuk !!!
i ll be back

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Elite restaurant bekeken, bekeken ook

Alanya, provincie Antalya
Alanya, provincie Antalya

In Elite restaurant geweest? Deel je ervaringen!