Kaptan Hotel
Grand Okan(Alanya)
Club Paradiso Resort(Alanya)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 192 per nacht.

Kleopatra Tuna Apart Hotel(Alanya)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
  • Zwembad
  • Aan het strand
smartline Numa Konaktepe Hotel(Konakli)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Okan Tower Apart Hotel(Alanya)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
  • Aan het strand
16 september 2015 beoordeeld

Kleinschalig modern, vorig jaar gerenoveerd hotel vlakbij centrum met uitzicht op haven en deel Alanya. Onze kamer met zeezicht was prachtig. Erg klantvriendelijk, behulpzaam personeel, bij receptie (Mustafa die Nederlands verstaat/spreekt en Yilmaz), restaurant en in de huishoudelijke service. Koelkast, waterkoker, koffie/thee. Dagelijks 1,5 l. water gratis. Schoonmaak goed. Vaak schone lakens en vlgs. ons dagelijks schone handdoeken. Douchelotion etc. in badkamer. Hadden HP, hebben genoten van ontbijtbuffet en dinerbuffet (met uitbreid assortiment desserts). Mezes: heerlijk. Zeer gevarieerd aanbod bij diner. Natuurlijk vonden we het de ene keer lekkerder dan een andere keer maar dat is logisch. Op sommige avonden luide muziek vanuit de haven te horen; met de deuren dicht had je er geen last van. Airco gratis. Kluis op kamer voor € 2,00 p.d en € 10,00 borg. Geen last gehad van geluid moskees. Zwembad niet groot. Op veel dagen erg vol, ligbedden werden vaak gereserveerd! 90% Ned.

Kamertip: Kamer met zeezicht.
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
12 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel was top zoals het beschereven is. Service is uitstekend
Eten is super lekker en 100% vers
Vriendelijke en netjes personeel
Kamers zijn super schoon
3 min loop afstand baar centrum

Wow een paradijs

Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
10 augustus 2015 beoordeeld

Het hotel is net verbouwd, het ziet er goed uit en vriendelijk personeel.
Nette kamers, niet te klein, schoon, prima zwembad wat eerder verlaten dan druk is.
Een toplocatie aan de haven en 10 minuten lopen van het strand, voor uitgaan zit je in 3 minuten in het uitgaansgebied maar met de deur dicht heb je er geen last van (je hebt toch je kosteloze airco aan!).

Mocht je een probleem ondervinden dan zal de manager dit voor je oplossen.

Het avond buffet is dagelijks anders met prima keuzes en uitgebreide keuze uit salades. Het ontbijt is prima maar wel maar tot 10.00.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
13 juni 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

's ochtends bij het opstaan schijnt de zon en het is heerlijk rustig/ stil. Bij het openen van de balkondeur hoor en zie je de bedrijvigheid van de haven. Boten en geweldige piratenboten maken zich klaar voor een dagje op zee met toeristen Prachtig uitzicht. Het ontbijt is geweldig met uitzicht over de haven waar de boten /piratenboten de haven uitvaren. Geweldige piratenboten als de " viking" en " the black pearl" zijn zo uit een piratenfilm weggevaren, spreken tot ieders verbeelding en liggen hier in Alanya. Na het ontbijt de keuze om in het zwembad van het hotel KAPTAN te zwemmen, in de zee zwemmen is een klein stukje lopen, deelnemen aan een excursie of het centrum bij de haven met al z'n terrasjes en winkeltjes bezoeken of met de bus/ dolmus zelf op pad/onderzoek gaan. Het busstation is vlakbij en ik kan naar de dorpjes om Alanya heen gaan of toch misschien met de otobus naar Side, Manavgat of andere stad
De kamers zijn prima en wat ik geweldig vind is dat hotel KAPTAN elke dag een grote fles water klaarzet met koffie/ thee en en een waterkoker zodat ik als ik zin heb op de kamer thee of koffie kan zetten, op mijn balkon ga zitten en kijken naar de geweldige haven, het mooie uitzicht op het centrum en in de verte de gigantische bergen. Genieten echt genieten. ' s avonds ook geweldig met alle lichtjes in het centrum, in de haven en op t water. Ook dan het uitzicht supermooi vanuit hotel KAPTAN. Het eten in het hotel doet de geweldige Turkse keuken eer aan. Veel keuze uit het groentebuffet, fruitbuffet, dessertbuffet en de smaakvolle warme Turkse gerechten. Fantastisch. Tegen de nacht lekker uitgaan in het centrum op de terrasjes waar jong /oud / modern/ traditioneel samen komen . Ook dan beleef ik veel plezier aan de muziek, handelaren, bloemenverkopers, winkeltjes die tot laat open zijn en het voorbijlopende (soms verbazende )publiek. Voor de echte nachtbrakers zijn de te gekke nachtclubs in het centrum open. Ok hier moderne muziek of de echte Turkse nachtclubs met Turkse live music. In een woord hotel KAPTAN is nummer 1 van Alanya .

• Verbleef: juni 2013
1 januari 2013 beoordeeld

Het kaptan hotel is mooi centraal gelegen met een mooi uitzicht over de oude haven van Alanya.
Het personeel is erg vriendelijk en als er klachten of problemen zijn proberen zij dit te verhelpen.
Het hotel is gedateerd maar schoon. Het eten is in buffet vorm en is prima verzorgd. Het restaurant aan de overzijde van het hotel heeft een goede keuken en zeer goede ligging: de lokale bevolking komt hier ook een hapje eten. De prijs kwaliteit verhouding is goed.

Kamertip: Kamers aan de voorzijde hebben een balkon met zeer mooi uitzicht over de haven
  • Verbleef: december 2012, reisde met familie