Riviera Hotel & SPA
US$ 103*
US$ 173*
US$ 133*
  • Gratis parkeren
Okan Tower Apart Hotel(Alanya)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 31*
  • Zwembad
  • Aan het strand
Titan Garden Hotel(Konakli)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 123*
Utopia World(Kargicak)
US$ 193*
Orbitz.com
27 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel riviera ligt ideaal. Gelegen tegenover het cleopatrastrand en op loopafstand van vele winkels en restaurantjes. Zelfs in November nog voldoende te doen in de omgeving. Hotel is goed voorelkaar, ontbijt en diner in buffetvorm, iedere dag voldoende variatie. Kamers prima en van alle gemakken voorzien.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
22 september 2016 beoordeeld

Het hotel was netjes schoon.ruime kamer .klein balkon maar te doen met 3 personen.kamers werden elke dag schoongemaakt.receptie personeel spreekt ook Nederlands en waren erg vriendelijk en behulpzaam.2 zwembaden aanwezig.het eten was in buffetvorm en genoeg voor iedereen.

• Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
4 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege hoge cijfers dit hotel geboekt, maar na 10 minuten hadden we al spijt. Zitten in blokC,dat zich achter het hoofdgebouw bevindt en gescheiden is door een smal straatje. Kamer ziet er netjes uit maar klein balkon en niet echt uitnodigend om erop te zitten. Het pasje om de kamer in te komen werkt ook niet goed,hebben er inmiddels 4!!! Volgens de receptie blokkeert ie als de mobiele telefoon er bij zit. Onzin,want deze zit niet eens in de buurt van de pas.Eten is ok maar hebben beter gehad. Het all inclusive concept heeft wel regels,zo zit de koelkast met water bij het zwembad tot 10 uur smorgens op slot en kan er verder tot die tijd niks besteld worden. Ook wordt er steeds gevraagd wat de kamernummer is terwijl we bandjes dragen. Wifi is waardeloos. Personeel is ok maar die doen ook maar hun werk. Wat ons betreft is dit niet voor herhaling vatbaar...

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
17 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

+ De ligging van het hotel is fijn. Je hoeft slechts de straat over te steken en je bent op het strand. De kamers zijn mooi en schoon en de airco is echt fijn (wij hebben wel het groene lampje afgeplakt omdat dit erg fel is). Het eten in het restaurant is goed klaargemaakt.

-Onbetrokken personeel waarmee je gedurende de vakantie nauwelijks contact krijgt. Engels van het personeel is erg matig. Personeel in het restaurant ronduit onvriendelijk. Klusjesman en kamermeid komen zomaar de kamer opgelopen en tonen geen terughoudendheid als ze zien dat je in bed ligt en gaan gewoon verder met waarvoor ze kwamen. Kamers erg gehorig. Eten wel goed bereidt, maar weinig keuze en variatie voor een 4-sterren hotel. Wanneer gasten brood laten liggen op hun bord legt het personeel dit bij het afruimen van de tafel apart op een stapel op hun afruimkar. Dit lijkt daarna gewoon terug te worden gelegd. Hierdoor verging de eetlust wel.
Vrijwel geen animatie in het hotel, wat het gebrek aan binding met het hotel versterkt. Zonnebedden worden 's morgens al massaal gereserveerd met handdoeken ondanks de borden van het hotel dat dit niet is toegestaan. Hotel grijpt hier niet op in en zegt er niets van. Zonnebedden en stoelen plakkerig, lijkt niet goed schoon te worden gemaakt.
Ik zou dit hotel echt niet aanraden en kan mij niet vinden in de positieve recenties. Kijk liever even verder. Wij gaan de volgende keer weer naar een mooi 4-sterren hotel in Spanje (waarmee dit 4-sterren hotel eerder een 2-sterren hotel lijkt).

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
5 juli 2016 beoordeeld

Ligging hotel helemaal top, aan het strand en dicht bij het centrum. Mooi hotel, mooie schone kamers, goede bedden en vriendelijk personeel. Eten buffetvorm heel lekker en gevarieerd (voorbeeld in 13 dagen 23 verschillende soepen gegeten middag/avond hiervan waren er 22 heerlijk en 1 x niet onze smaak) en verder smaken verschillen maar wij hebben elke dag heerlijk gegeten. Weinig animatie en entertainment, maar dat zochten we ook niet.

Kamertip: neem all inclusief! voor ca 15 euro per dag. Dit is voor 3 x eten en onbeperkt drinken heel goedkoop.( Los drankje ca 2-3 euro.)
  • Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden