“Eten in de bazaar tussen de kleren”
Beoordeling van Ravza Restaurant

Ravza Restaurant
Geclassificeerd als nr. 19 van 621 Restaurants in Alanya
Keukens: Turks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurantje loopje snel voorbij als je niet zou weten dat je lekker kunt eten. Het is een beetje verscholen tussen winkels met kleding. Er wordt geen alcohol geschonken. Het eten is lekker en de bediening snel. Sommigen komen wel een beetje nors over.

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uiteten moet ook een beetje gezellig zijn hier paar tafels langs de weg of binnen in een snikhete hal nee sfeer is niks.
Eten was wel lekker maar al veel beter Turks gegeten, prijs is laag nee hier gaan wij niet meer heen.

9 augustus 2017 beoordeeld

In de tijd dat wij verbleven in Turkije hebben wij twee keer ergens anders gegeten, het viel ons zwaar tegen. Of het was gewoon Westers eten, of het was kebab (wat je ook in NL/Europa kunt verkrijgen). Ravza is echter ons favoriet geworden, en wij heben nergens anders meer gegeten. Wij hebben hier heerlijk Turks gegeten en we bleven maar terug komen. Ontzettend vriendelijk, wel vaak druk in de zomerperiode, maar heerlijk. Veel bezoekers zijn ook Turks. Prijzen zijn goedkoop tot normaal. Zeer zeker een aanrader!!

8 augustus 2017 beoordeeld

Ravza zit een klein beetje verstopt bij de haven van Alanya maar is zeker de moeite waard. De inrichting is bijzonder waarbij je zowel in de airco ruimte kan zitten als in de openlucht.
We hebben hier meermalen gegeten omdat het eten erg lekker en authentiek is. Daarnaast eet ook de lokale bevolking daar (wat vaak genoeg zegt). Wij eten op vakantie liever volgens de lokale cultuur dan een toeristisch stake-house.

De voordelen:
- erg lekker eten
- zeer sterke prijs-kwaliteit verhouding
- erg vriendelijk en gastvrij personeel die ook alles van de kaart uit kunnen/willen leggen
- leuke locatie en sfeer

14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, professionele bediening, goed eten. En goedkoop. Mooi plekje om te eten. Tot in de puntjes goed

Reizigers die Ravza Restaurant bekeken, bekeken ook

Alanya, provincie Antalya
Alanya, provincie Antalya

In Ravza Restaurant geweest? Deel je ervaringen!