“Zomaar beland”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten voor weinig geld en zeer vriendelijk personeel. Live muziek was erg goed. Goede locatie op de hoofdstraat Ataturk.

18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwalitatieve gerechten, perfecte bediening, mooi gezellig kader. Eerlijke prijs. Dit restaurant behoort tot onze vaste adresjes waar we telkens terugkeren.

28 juni 2017 beoordeeld

Heerlijk eten, fijne bediening in een hele mooie locatie
Een aanrader om te zitten is de tuin, niet tegen de grote baan
Het gratis dessert , moeilleux met vers fruit is zeker een aanrader

12 augustus 2016 beoordeeld

Wij komen hier al jaren en ook bij de andere restaurants van deze zaak (Green Beach en Mayperi). Uitstekende kwaliteit tegen nog steeds lage prijzen.
Aanraders: Planksteak en Cafe de Paris. Smullen en fantastische bediening.
Mooie ambiance, live music. Kortom: uit!!!

30 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Leuke ambiance en vriendelijke bediening. Ook kregen we brood en een toetje van het huis. Een aanrader!

Reizigers die Villa Okan Restaurant bekeken, bekeken ook

Alanya, provincie Antalya

In Villa Okan Restaurant geweest? Deel je ervaringen!