“Valt tegen.”
Beoordeling van Dim Cave

Dim Cave
Geclassificeerd als nr. 11 van 36 dingen om te doen in Alanya
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelf houd ik van grotten en al bij vele geweest. Daardoor valt dezer tegen.
De stenen zijn dof en niet echt mooi.
De weg ernaar toe om te rijden is wel echt mooi en het uitzicht ook.

3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooie druipsteengrot met aan het einde een klein watertje. Als je in Alanya bent is dit wel iets wat je gezien moet hebben. Entree is 15 lire. Grot is meer dan 300 meter lang.

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooie excursie. Echt de moeite waard. Een mooie grot met licht effecten. Was zeker de moeite waard.

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie grot! Als het niet te druk is is het goed te doen om te trappen te lopen in het donker. Erg mooi en aanrader als je in de buurt bent.

Bekijk meer beoordelingen
18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier wezen kijken omdat het erg dicht bij het hotel lag. Voor 6 TL kon ik naar binnen (kind was gratis). Trapje naar beneden en dat was het dan. Wat er was was wel mooi, maar heb grotere en mooiere druipsteengrotten gezien

Reizigers die Dim Cave bekeken, bekeken ook

Alanya, provincie Antalya

In Dim Cave geweest? Deel je ervaringen!