Vandaag geopend: 09:00 - 23:30
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
10/10

Super vriendelijke gast en behulpzaam zeer aan te raden hij kan goed nederlands,engels en russish ... meer lezen

gisteren beoordeeld
Nuhblr
Top experience!!

Wij hebben een geweldige ervaring gehad bij justbooktours. Hele aardige en gastvrije mensen. Wij ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
N106JXbb
Lees alle 103 beoordelingen

Beoordeeld op 8 augustus 2021

Het was heel erg leuk en avontuurlijk. De jongens die ons gingen rijden waren heel vriendelijk en wouden dat we een leuke tijd hadden. Zeker een aanrader

Beoordeeld op 7 augustus 2021

Wij hebben veel excuses gedaan.. Alles was perfect!! En service en prices heel goed.. Volgende x als ik weer in alanya kom ga ik zeker weer alles booken bij deze company. En erg fijn is that hun praten ook Nederlandse

Datum van activiteit: juli 2021
Beoordeeld op 5 augustus 2021 via mobiele applicatie

Jeep safari en quad safari zijn allebei dikke aanraders! Alles is goed georganiseerd en het is echt een leuke ervaring! De mensen zijn lief en vriendelijk!! En luisteren naar je wensen!!

Beoordeeld op 4 augustus 2021 via mobiele applicatie

Een aanrader!, top service en we werden op tijd van onze hotel opgehaald, wat erg fijn was. We hebben 3 activiteiten (hammam massage, snorkelen en Extreme quad tour) gedaan bij dit bedrijf en is zeker voor herhaling vatbaar!.

Beoordeeld op 3 augustus 2021

Salamohaleykoem, ik ben eergisteren met de quad safari gegaan en het was super leuk en avontuurlijk. En je gaat ook een pitstop maken om even te gaan zwemmen, of om wat te gaan drinken top was het. Zeker een aanrader! Ps: neem wel een mondkapje en een zonnebril mee zodat je de stof op je gezicht vermijd, en je kan het ook daar ter plekken kopen. Ik wens iedereen een fijne excursie ! iedereen volg Mehmet abi, nickname Simon hij is een goeie gozer!