Beoordeeld op 22 januari 2017 via mobiele applicatie

Goed en net hotel met mooie schone kamers. Groot zwembad. Alleen met eten moet je gelijk met aanvang aanwezig zijn anders is al veel op en niet meer zo warm.
Verder prima, vriendelijke mensen.
Mooi centraal gelegen.

Datum van verblijf: juli 2016
Marketing T, Satış Müdürü van Tac Premier Hotel and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2017

Liebe 375f12,
vielen Dank für Ihren Eintrag. Wir freuen uns, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt im Taç Premier Hotel & Spa zufrieden waren und freuen uns schon, Ihnen bei Ihrem nächsten Besuch die Erneuerungen und Verbesserungen zu präsentieren, die wir bereits unternommen haben. Wir hoffen, dass Sie noch viele weitere wunderschöne Urlaube in unserem Hause verbringen werden und freuen uns auf das nächste Wiedersehen.
Mit freundlichen Grüßen,
Ihr Taç Premier Team

Beoordeeld op 20 augustus 2016 via mobiele applicatie

We hebben het prima naar ons zin gehad. Goed hotel. Eten was goed. Vriendelijk personeel. En superleuk animatieteam met Nathaly, Onur, Semih en Salih. Locatie ook goed, veel winkels en restaurants....

Datum van verblijf: juli 2016
Aybüke Ö, Halkla İlişkiler Müdürü van Tac Premier Hotel and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2016

Thank you for preferring our Hotel and for sharing your feedback.
We are happy that you are satisfied during your stay.

Beoordeeld op 19 augustus 2016 via mobiele applicatie

Het hotel gaat erg achteruit per jaar. Het bar personeel en restaurant personeel is erg matig! Lacht weinig kijkt erg nors. De kamer was wel oké maar had een paar keer gebruikte handdoeken met makeup resten erop dat hoort niet. De jongelui van het animatie team erg gezellig en doen het leuk organiseren allerlei leuke dingen em hun maakten de min punten em tegenvallers wel goed. Het animatie team fleurt de boel echt op. En zijn altijd blij en in voor een gezellige Goedemorgen of even een kort praatje!, daar kan het andere personeel nog wat van leren blij kijken em gezellig doen. Verbeter iets aan de klachten dan word het mischien nog wat met het hotel al aantal keer geweest maar dit was het allerslechtste jaar met het voedsel en klantvriendelijkheid. De locatie is top en het animatie team maar dat is het ook wel. De punten zijn dan ook voor de locatie en het animatie team!

Datum van verblijf: juli 2016
Aybüke Ö, Halkla İlişkiler Müdürü van Tac Premier Hotel and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2016

Thank you for preferring our Hotel and for sharing your feedback.
Your complaint will be taken into consideration. And The necessary arrangements will be made.

Beoordeeld op 14 augustus 2016 via mobiele applicatie

Het personeel is erg vriendelijk, je kan goed merken dat ze gek op kinderen zijn. Als er iets is meld het en dan word het meteen geregeld, top service! Qua eten best veel keus, na een tijdje wel wat ééntonig maar welk all-in hotel niet. Al met al is het top hier!

Datum van verblijf: augustus 2016
Aybüke Ö, Halkla İlişkiler Müdürü van Tac Premier Hotel and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2016

Thank you for preferring our Hotel and for sharing your feedback.
We are happy that you are satisfied during your stay.

Beoordeeld op 12 december 2015

Het eten mag warmer voor de rest keuze genoeg en lekker .Personeel erg vriendelijk.Dus een echte aanrader. SUPER hotel.Dit jaar zijn we er 4 keer geweest en vorig jaar 3 keer.Het is dicht bij her strand straat over steken en je bent er

Kamertip: Als je een grote kamer wil 1204 of 1304 super kamers
Datum van verblijf: december 2015
Aybüke Ö, Halkla İlişkiler Müdürü van Tac Premier Hotel and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2015

Beste gasten,

Dank u wel dat u voor ons hotel heeft gekozen.
Wij zijn blij dat u tevreden bent over uw verblijf hier.
Dank u wel voor het delen van uw feedback.

Tac premier Familie