“Kopje koffie”
Beoordeling van La Luna Restaurant

La Luna Restaurant
Geclassificeerd als nr. 36 van 749 Restaurants in Alanya
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van een kopje koffie. Wij moesten schuilen voor de regen en werden hier met open armen ontvangen. Wij bestelden alleen koffie omdat we al gegeten hadden, prima werd niet lastig over gedaan. Aardig personeel en lekkere koffie voor een goede prijs!

Datum van bezoek: september 2019

17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel leuk restaurant in de haven, met een uitgebreide kaart en enorm lekker eten en een lekkere wijn kaart. Personeel is heel aardig en niet opdringerig. Zeker een aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2019
2 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij La Luna. Niet opdringerig en vooral veel kennis van het eten en de combinaties (eten en drinken). Een echte aanbeveling wanneer je in Alanya bent.

18 juni 2019 beoordeeld

Twee maal heerlijk gegeten in La Luna. De bediening is super vriendelijk, de obers behandelen hun klanten als koningen. Heel lekkere steak en Turkse specialiteiten. Met een mooi uitzicht op de haven, de klasse van de obers en de kwaliteit van het eten is dit restaurant een topper

10 juni 2019 beoordeeld

Zeer gevarieerde menukaart!
In Alanya al in verschillende restaurants gegeten maar La Luna is veruit het beste restaurant Zowel het eten, de bediening en niet onbelangrijk de hygiëne is Top!

Reizigers die La Luna Restaurant bekeken, bekeken ook

In La Luna Restaurant geweest? Deel je ervaringen!