“Goed eten en leuke sfeer”

Mezze Grill Ocakbasi Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 655 Restaurants in Alanya
23 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke avond gehad. Ondanks het naseizoen probeerde ze iedereen het naar zijn zin te maken.

Een dikke aanrader dus

Datum van bezoek: oktober 2018
Ömer Faruk Y, Yönetici van Mezze Grill Ocakbasi Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2018

Thank you so much for your precious comment. We will like to see you again in our restaurant.

21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tapas like keuken
Fijne gerechten met lokale producten en originele, soms verassende smaken
Geen hoofdgerecht genomen wegens voldoende met de heerlijke kleine gerechtjes

Datum van bezoek: oktober 2018
Ömer Faruk Y, Yönetici van Mezze Grill Ocakbasi Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2018

17 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen al 20 jaar in Alanya, maar hebben nog nooit zo lekker gegeten als bij Mezze grill Ocakbasi! Van het voorgerecht tot aan het nagerecht is alles tot in de puntjes geregeld en word je eten met een glimlach geserveerd. Door de open keuken kan je letterlijk een kijkje in de keuken nemen, iets waar ik persoonlijk gigantisch van houd, en door de open keuken kan je al niet om de geur van lekker eten heen als je er voorbij loopt. In de 2 bezoeken aan Alanya van 2018 hebben wij er 6x heerlijk gegeten en overtreft de keuken zichzelf telkens weer!! Een restaurant om op je To-do list te zetten als je in Alanya bent!

Datum van bezoek: oktober 2018
Ömer Faruk Y, Yönetici van Mezze Grill Ocakbasi Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2018

16 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit steak house kunnen we ten zeerste aanbevelen. Lekkere steak en andere gerechten. Warm onthaald en vriendelijke bediening. Hier komen we zeker terug.

16 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heel lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Goed gelegen in centrum van Alanya. Gratis pick-up service en wifi. Een aanrader

Reizigers die Mezze Grill Ocakbasi Restaurant bekeken, bekeken ook

In Mezze Grill Ocakbasi Restaurant geweest? Deel je ervaringen!