“Beste Restaurant in Alanya”

Mezze Grill Ocakbasi Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 652 Restaurants in Alanya
14 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

gezellig restaurant met goed eten en goed ingelicht personeel....een aanrader voor iedereen in alanya die van gezelligheid houd....

Ömer Faruk Y, Yönetici van Mezze Grill Ocakbasi Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 september 2018

Thank you so much for your precious comment. We will like to see you again in our restaurant.

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is met uitstek de beste grill restaurant in Alanya, De mix grill en de adana kebab zijn aanradars!

Ömer Faruk Y, Yönetici van Mezze Grill Ocakbasi Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 september 2018

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier nu al 2 weken en dit was zeker het beste grill restaurant waar ik tot nu toe geweest ben.

7 september 2018 beoordeeld

goed eten maar egocentrische obers,betalen laat die ober je gewoon wachten en helpt anderen mensen waar mee een miscommunicatie was,niet iedereen spreekt goed engels en hij dacht van wel.\

Ömer Faruk Y, Yönetici van Mezze Grill Ocakbasi Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 september 2018

4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Luxe restaurant en super leuke medewerkers!
In mijn vakantie kom ik elke avond eten en geniet er van.
En niet prijzig echt een aanrader !

Reizigers die Mezze Grill Ocakbasi Restaurant bekeken, bekeken ook

Alanya, provincie Antalya

In Mezze Grill Ocakbasi Restaurant geweest? Deel je ervaringen!