“Beste steak & kebab house in Alanya”

Mezze Grill Ocakbasi Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 655 Restaurants in Alanya
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen elk jaar 2 keer in Alanya eten vaak bij mezze grill restaurant . Uit ge roepen tot beste restaurant van Alanya .. dank je wel voor het goede eten en top service

Ömer Faruk Y, Yönetici van Mezze Grill Ocakbasi Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2018

Thank you for your great comment , we will like to see you again in our restaurant

Best Regards , Mezze Grill Family

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwam hier om wat eten te bestellen laat op de avond. Toen kregen we een cocktail gratis. Het personeel is super vriendelijk en geeft je veel aandacht en plezier.

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben de eerste avond hier gegeten. Kwamen laat aan maar was geen probleem. Kregen een heerlijke maaltijd en gezellig gezelschap. Alsof ze een beetje liefde in het eten stoppen....

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege de nummer 1 positie op tripadvisor zijn wij de laatste avond daar gaan eten. Echter is dit erg tegen gevallen ten opzichte van al het eten voorafgaande dagen. We hadden een mixed grill voor 2 personen. Het vlees smaakte allemaal het zelfde en was redelijk droog. De aardappelpartjes waren nog gedeeltelijk rauw. We hebben als goedmaker een verassingsdessert gekregen. Het was een goed gebaar. Echter stonden ze ook vrij lang met 4 personen op onze vingers te kijken terwijl we aan het eten waren. Dit was erg vervelend.

Ömer Faruk Y, Yönetici van Mezze Grill Ocakbasi Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2018

Hi Dear Eline , first thank you very much for your feedback. We are very sorry about of your disapointment. Yesterday we were very busy. We will like to invite you again as our guest. And we are sure that we will make you satisfied this time. Please give us a chance to fix our mistakes.

Sincerely Best Regards , Mezze Grill Family

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in Alanya bij Mezze Grill Restaurant heel erg vriendelijke personeel ze roepen je niet om binnen te komen zoals gewoonlijk hier. Vorig jaar ook geweest we blijven elke jaar terug komen proberen waard!!

Best Regards , Mezze Grill Family

Reizigers die Mezze Grill Ocakbasi Restaurant bekeken, bekeken ook

In Mezze Grill Ocakbasi Restaurant geweest? Deel je ervaringen!