TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 7 september 2019

Veel animatie, goed hotel, veel keuze uit het eten.
Weinig tot geen info over het hotel bij aankomst aanwezig.
De animators zijn goed en steken veel tijd in de spelen.
De shows zijn hier goed georganiseerd.
Marou is een goede animator.

Datum van verblijf: september 2019
SeabelHotelsTunisia, Responsable relations publiques van Seabel Rym Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Hallo
Bedankt voor uw vakantie op Seabel Rym Beach.
We zijn blij met je waardering en we zullen je weer verwelkomen voor je volgende vakantie in Tunesië

Beoordeeld op 6 september 2019

Restaurant proper net en veel variatie in eten . Het animatieteam is top van alles te doen en supervriendelijk organiseren s’avonds ook een show. Kamer werd proper onderhouden . Rond het zwembad ook heel proper onderhouden evenals het strand.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde alleen

Hallo
bedankt voor het kiezen van het Seabel Rym Beach voor uw vakantie in Djerba en bedankt voor het delen van uw mening;
We zijn blij dat je verblijf goed is verlopen en we kijken ernaar uit je weer te zien;

Beoordeeld op 26 augustus 2019

Tot onze grote verbazing was er geen frigo in de kamer, nog nooit mee gemaakt. Frigo was ter beschikking mits betaling!!
Het hotel was in het algemeen niet proper, vuile tafels, veel herbruikbare bekers op de grond, bij het open van het restaurant tafels nog niet klaar.
Veel te klein zwembad voor het hotel. En te weinig ligbedden aan het zwembad.
Personeel niet vriendelijk !!
Eten goed .

Datum van verblijf: augustus 2019
SeabelHotelsTunisia, Responsable relations publiques van Seabel Rym Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Hallo
Bedankt voor het kiezen van het Seabel Rym Beach voor uw verblijf in Djerba.
Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet goed is verlopen.
Ons management heeft kennis genomen van uw verschillende opmerkingen en zal doen wat nodig is om dit te verbeteren.
In de hoop u weer bij ons te verwelkomen.

Beoordeeld op 23 augustus 2019

Goed hotel en goede animatie. Lekker eten, heel afwisselend. Iedere dag een ander thema in het restaurant. De obers zijn heel gedienstig en ook heel vriendelijk. Het zwembad is ook verzorgt en proper. De animators zijn heel vriendelijk en maken met iedereen plezier, zonder voorkeur. Goede shows s’avonds en aan het strand daarna ook veel plezier. (daar disco) De kamers zijn ook proper.

Datum van verblijf: augustus 2019
SeabelHotelsTunisia, Public Relations Manager van Seabel Rym Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2019

Hallo,
Wij danken u voor het kiezen van Seabel Rym Beach voor uw vakantie in Djerba en voor het delen van uw mening.
we zijn blij dat je verblijf goed is verlopen en we kijken ernaar uit je weer te zien.
tot gauw

Beoordeeld op 6 augustus 2019

Heel goede❤️❤️❤️ vakantie leuke mensen ontmoet animatie supertop
Eten heel lekker veel leuke activiteiten zowel voor jong en oud
Mooi strand heel proper personeel heel vriendelijk zeker een aanrader

Datum van verblijf: augustus 2019
SeabelHotelsTunisia, Public Relations Manager van Seabel Rym Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2019

Hallo
bedankt voor het kiezen van het Seabel Rym Beach voor uw vakantie in Djerba.
We zijn blij dat je verblijf goed is verlopen en we hopen je weer te zien in een van onze Seabel Hotels